اخبارمدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانیمسابقات و فراخوان ها

مسابقه سراسری “همراه سفر” ویژه مسافران نوروز ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز، مسابقه سراسری “همراه سفر” ویژه مسافران نوروز ۱۴۰۲ برگزار می گردد.

این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد سفر معنوی در ایام نوروز و در راستای اجرای پویش سراسری “همراهان سفر ایمن” از کتاب همراه سفر با مشارکت ستاد اقامه نماز و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار می شود.

بخش های این کتاب شامل گزیده ای از بیانات نوروزی رهبری(مد ظله العالی)، توصیه های دهگانه نوروزی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، انواع سفر، آداب قبل ازسفر، آداب هنگام سفر، توصیه هایی در سفرهای گروهی، احکام مسافر، مسائل مربوط به احکام مسافر، مسائل مربوط به رانندگان و مسافرت و رانندگی می باشد.

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه می توانند فقط عدد پاسخ صحیح سوالات را به شکل یک عدد ۱۲ رقمی از چپ به راست دست و به صورت لاتین بدون هیچ کلمه اضافی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال فرمایند.

مهلت شرکت در این مسابقه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ می باشد.

سوالات مسابقه در انتهای کتابچه درج شده است.

زمان اعلام نتایج: همزمان با عید سعید فطر

به برگزیدگان هدایای نفیس نقدی اهدا می شود.

دانلود فایل کتابچه همراه سفر + سوالات مسابقه

پوستر همراه سفر

 

دانلود فایل با کیفیت پوستر

نوشته های مشابه

۱۳ دیدگاه

  1. سلام. ضمن تشکر از شما. سوال ۲ کمی مبهم است. در گزینه دوم نام شهدا نیامده. آیا همین نکته باعث غلط بودن گزینه است؟ ممنون

    1. سلام و احترام
      جهت راهنمایی خدمتتون میتونم عرض کنم که نیامدن نام شهدا در گزینه دوم باعث غلط بودن اون نشده. فقط ممکنه گزینه های دیگه ای هم صحیح باشه :)

  2. سلام خسته نباشید. در مسابقه همراه سفر شرکت کردیم و در قرعه کشی برنده شدیم.البته این بهانه ای بود که کتاب را بخوانیم و برای ما همین بس بود. ولی شما خودتون فرمودین جایزه هم میدیم. حالا جایزه ما چی شد؟

    1. سلام و عرض ادب
      ضمن تشکر از مطالعه جنابعالی، اگر تو مسابقه شرکت کرده بوده و برنده شده باشید همکارامون تو ستاد باهاتون تماس گرفتن قطعا برای واریز مبلغ جایزه
      به هر حال برنده ها مشخص شده و خبرش تو این لینکه https://www.namaz.ir/asami-bargozidegan-mosabege-hamrah-safar/

        1. من الان پیگیری کردم
          جوایز پرداخت شده
          به برندگان دو سری پیامک زده شده و افرادی که بعد از دوبار هیچ جوابی نداند(منظور شماره کارت برای پرداخت جایزه ندادند) با فرد دیگع ای جایگزین شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا