اخبارخراسان رضوی

اولین نشست کارگاهی آموزشی ویژه پرسنل هتل ها، مسافرخانه ها و هتل آپارتمان ها در مشهد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، پیرو توافق نامه ستاد اقامه نماز و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اولین نشست کارگاهی آموزشی با حضور حجت الاسلام و المسلمین فیض آبادی استاد مرکز تخصصی نماز در هتل درویش مشهد برگزار شد.

این جلسه آموزشی با هدف فراگیری شیوه های جذب فرزندان به نماز و آموزش فرهنگ نماز و زیارت در مواجهه با نسل نو ویژه پرسنل هتل ها، مسافرخانه ها و هتل آپارتمان ها برپا شد.

حجت الاسلام فیض آبادی ضمن بیان زیبای های نماز و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی و دغدغه های والدین بیان داشت: نماز را باید به فرزندانمان زیبا معرفی کنیم و در سنین نوجوانی که صبر و حوصله برای انجام کارهای سخت و طولانی  کم است باید نماز را به گونه ای معرفی کنیم که نوجوان ما عاشق نماز شود و اکتفا به واجبات در نماز جماعت و تند خواندن نماز برای افرادی که تازه به نماز خواندن دعوت می شوند لذت بخش تر است.

وی در برخورد با زائران امام علی بن موسی الرضا علیه السلام نیز تاکید داشت: معطر و تمیز کردن نمازخانه، اقامه نماز جماعت سریع در محل اسکان، نصب شعارهای زیبا از نماز می تواند از راه حل های جذب زائران به نماز اول وقت باشد.

قبل از شروع جلسه پرسنل هتل درویش نماز جماعت را به امامت حجت الاسلام فیض آبادی اقامه کردند.

این جلسات در سایر محل های اسکان زائران امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و السلام) با حضور اساتید مرکز تخصصی نماز مشهد ادامه خواهد داشت.

اولین نشست کارگاهی آموزشی ویژه پرسنل هتل ها، مسافرخانه ها و هتل آپارتمان ها مشهد برگزار شداولین نشست کارگاهی آموزشی ویژه پرسنل هتل ها، مسافرخانه ها و هتل آپارتمان ها مشهد برگزار شد اولین نشست کارگاهی آموزشی ویژه پرسنل هتل ها، مسافرخانه ها و هتل آپارتمان ها مشهد برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا