اخبارخراسان رضوی

نشست روحانیون و ائمه جماعات اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان در جمع روحانیون و ائمه جماعات اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پنج شنبه ۱۱ خردادماه شرکت کرد.

در ابتدا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گزارشی از برنامه های حوزه نماز و انتظارات حوزه نمایندگی از روحانیون و ائمه جماعات را بیان کرد.

در ادامه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از فعالیت های سازمانی و ساخت مسکن برای محرومین را ارائه و از برنامه های فرهنگی به خصوص موضوع نماز از شهرستان ها گزارشی ارائه داد و یادآور شد: از برنامه های فرهنگی نمازی از سوی شهرستان ها استقبال می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی ضمن تشکر از همراهی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ترویج معارف نماز به بیان مطلبی در خصوص آداب و مقدمات نماز و کیفیت مدیریت بر نماز اشاره کرد و گفت: بهره وری صرفا در اقتصاد و صنعت نیست بلکه در مسائل فرهنگی نیز مطرح است و بهره وری یعنی کار خوب را خوب انجام دادن، لازم است در این مورد یعنی مدیریت بر نماز خود، خانواده و جماعات ادارات هم بی اندیشیم که زمینه ی انس و شوق به نماز فراهم گردد.

وی ادامه داد: این امر موجب جذب روح انسان می شود و در حالی که قلب حالت ادوار دارد تحمیل نشود زیرا غذای خوب هم اگر تمایلی نباشد و بخواهیم صرفا با تحکیم و اسرار بر او خورده شود ایجاد اقبال نخواهد داشت بلکه ممکن است حالت گریز فراهم گردد و پس زده شود.

در پایان این نشست چند پیشنهاد برای ترویج معارف نماز در مناطق روستایی و شهرستانها برای ائمه جماعات و روحانیون در جلسه مطرح شد که مقررشد ستاد اقامه نماز با همکاری بنیادمسکن انقلاب اسلامی از طرح ها و برنامه های شهرستانی و روستایی پیشنهادی حمایت و استقبال کنند.

نشست روحانیون و ائمه جماعات اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تشکیل شد نشست روحانیون و ائمه جماعات اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تشکیل شدنشست روحانیون و ائمه جماعات اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تشکیل شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا