اخباراصفهان

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان برگزار شد

مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان: عدم شرکت برخی فرمانداران و مدیران شهرستانی در نماز جماعت موجب تضعیف نماز می شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان اصفهان، گردهمایی فرمانداران شهرستان های استان اصفهان روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان به گزارشی از فعالیت های شهرستان ها پرداخت و بیان کرد: برخی شهرستان ها در ترویج فرهنگ نماز کوتاهی می‌کنند و نماز را جزء اولویت ها نمی دانند.

وی به مشکلات موجود در شهرستان ها پرداخت و گفت: نبود مکانی مناسب برای دبیران ستاد اقامه نماز موجب شده که پیگیری مصوبات و ابلاغیات ستاد به تعویق افتد.

مدیر ستاد اقامه نماز اظهار کرد: با توجه به بیان عدم برگزاری جلسات در زمان نماز اما هنوز گزارشاتی پیرامون این مسئله ارسال می شود که جای تاسف دارد.

رنجبر برگزاری جلسات شورای اقامه نماز شهرستان ها را مورد بررسی قرار داد و گفت: فرمانداران رئیس شورای اقامه نماز شهرستان ها هستند اما هنوز برخی در برگزاری این امر کوتاهی می کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز ادامه داد و گفت: عدم شرکت برخی فرمانداران و مدیران شهرستانی در نماز جماعت موجب تضعیف نماز است.

وی عدم تکمیل سامانه سجاده و عدم وجود مکان مناسب برای نماز خانه در برخی فرمانداری ها را از دیگر مشکلات موجود در برخی شهرستان ها دانست.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر همکاری با دبیران ستاد اقامه نماز را از وظایف فرمانداران دانست و گفت: در ترویج فرهنگ نماز با دبیران ستاد همکاری کنید تا جزء مروجین امر نماز قرار بگیرید.

این مقام مسئول در پایان ضمن درخواست برطرف نمودن مشکلات موجود در شهرستان ها از فرمانداران مسئولیت پذیر امر نماز تقدیر نمود.

گردهمایی فرمانداران شهرستان های استان اصفهان

گردهمایی فرمانداران شهرستان های استان اصفهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا