اخبارقم

جلسه بررسی وضعیت‌ نمازخانه‌های مجتمع‌های درمانی قم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، جلسه بررسی وضعیت نمازخانه‌های مجتمع‌های درمانی، عصر دوشنبه، پنجم تیرماه، با حضور مدیر ستاد اقامه نماز، رئیس دانشگاه‌ علوم پزشکی و به میزبانی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در این جلسه با تاکید بر فرهنگ سازی و نمونه سازی در حوزه نماز گفت: می‌بایست با تشویق مبلغین و مروجین فعال حوزه نماز، موجب اهتمام مضاعف دیگر افراد در این حوزه باشیم.

سید مهدی قریشی در ادامه بر لزوم پایش دقیق و ارائه گزارشی از پایش‌ها در شورای اقامه نماز استان تاکید کرد و گفت: با پایش دقیق می‌توان اقدامات مصداقی انجام داد و موجب اهتمام مضاعف بخش خصوصی در این حوزه شد.

مدیر ستاد اقامه نماز قم در این جلسه با تاکید بر لزوم ایجاد بستر اقامه نماز در تمامی مجتمع‌های درمانی گفت: مجتمع‌های درمانی در سطوح مختلف بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، ساختمان پزشکان و دیگر مجامعی که با حضور گسترده مراجعین همراه هستند می‌بایست علاوه بر ارائه خدمات درمانی، بستر اقامه نماز را نیز فراهم آورند.

حجت الاسلام و المسلمین علی عرب‌پور در ادامه به درخواست‌ها و گلایه‌های مردمی در این خصوص اشاره کرد و گفت: مراجعین مجتمع‌های درمانی  می‌بایست شاهد مکانی زیبنده و در خور شان شهر کریمه اهل بیت(ع)باشند تا علاوه بر ارائه خدمت، ترویج شئائر دینی را نیز به همراه داشته باشد.

مهدی مصری رئیس دانشگاه‌ علوم پزشکی نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت نمازها و نمازخانه‌های این دانشگاه، در خصوص کاستی‌های موجود در برخی مجتمع‌های پزشکی گفت: ساختمان‌های پزشکان، تحت نظارت دیگر دستگاه‌ها می‌باشند و می‌بایست با تشکیل جلسات با مدیران مجتمع‌ها مشوق مدیران در اهتمام مضاعف به این امر باشیم.

در پایان جلسه پیگیری مصوبات اولین جلسه شورای اقامه نماز استان در سال جاری، مقرر شد کارگروهی متشکل از نمایندگان استانداری، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی از نمازخانه‌های اماکن بازدید و کاستی‌ها را احصا و پیشنهادات خود را جهت بهبود وضعیت به مدیران مجموعه‌ها متذکر شوند.

تقدیر از فعالین و مروجین حوزه نماز در این حوزه با حضور معاون استاندار به جهت ترغیب و تشویق مدیران دیگر اماکن از دیگر مصوبات این جلسه بود.

جلسه بررسی وضعیت‌ نمازخانه‌های مجتمع‌های درمانی قم برگزار شد جلسه بررسی وضعیت‌ نمازخانه‌های مجتمع‌های درمانی قم برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا