اخبارکرمانشاه

نشست هم اندیشی ائمه جماعات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه، نشست هم اندیشی ائمه جماعات جمعیت هلال احمر استان، صبح یکشنبه بیست و نهم مردادماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی مولوی مدیر و خزایی کارشناس ستاد اقامه نماز استان و روحانیون شاغل در هلال احمر برگزار شد.

در این نشست علی مولوی مدیر ستاد ضمن تشکر از تشکیل این محفل معنوی، با استناد به آیات نورانی  قران کریم و روایات ،مطالبی در باب اهمیت و جایگاه فریضه الهی نماز را بیان کرد.

وی با استناد  آیه ۴۱ سوره حج، اولین و مهمترین وظیفه مسئولین در نظام اسلامی را اقامه نماز عنوان و بر تبلیغ و ترویج و تعمیق فرهنگ نماز در سطح جامعه خصوصا جمعیت هلال احمر و واحد های تابعه آن در شهرستانها تاکید کرد.

مدیر ستاد استان با برشمردن  راه ها و شیوه های دعوت فرزندان به فریضه الهی نماز گفت: اگر اولیاء این شیوه های دعوت را به طریق درست و صحیح آن بکار گرفته و همزمان هماهنگی معنی داری  بین رفتار و کردار و عملکرد آنان برقرار باشد قطعا مثمر ثمر و تاثیر گذار خواهد بود.

مولوی ضمن بیان اهمیت تفاهم نامه دوسالانه دستگاههای اجرایی استان و توجه جدی دستگاه ها و لزوم هماهنگی با ستاد استان  را  مورد تاکید قرار داد.

علی مولوی افزود: در آستانه برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی هستیم و کرمانشاه از جمله استانهایی است که در مسیر زوار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) قرار دارد.لذا باید همگی تلاش کرده و توان و ظرفیت استان بکار گرفته شود تا زمینه مساعد و مناسبی برای ادای فریضه الهی نماز  عاشقان ابا عبد الله الحسین(ع)  فراهم گردد.

مولوی تشکیل خیمه های نماز در مسیر تردد زوار عتبات عالیات در ایام راهپیمایی اربعین حسینی و پاسخ به سئوالات شرعی آنان توسط روحانیون شاغل در ادارات هلال احمر استان و شهرستانهای تابعه را کاری در خور تقدیر بیان و بر انجام آن تاکید نمود.

نشست هم اندیشی ائمه جماعت جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برگزار شد

نشست هم اندیشی ائمه جماعت جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برگزار شد-1

نشست هم اندیشی ائمه جماعت جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برگزار شد

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا