اخبارفارس

دوره آموزشی شیوه های جذب دانش آموزان به نماز شهرستان سرچهان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس در تاریخ ششم شهریور ماه دوره آموزشی شیوه های جذب دانش آموزان به نماز شهرستان سرچهان با تدریس حجت الاسلام سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس، ویژه فرهنگیان و نیز همکاران آموزش و پرورش سرچهان در مکان سالن قدس این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حدود ۷۰ نفر از همکاران فرهنگی شامل؛ مربیان و معاونین پرورشی، مدیران مدارس، دبیران دین و زندگی مقاطع متوسطه، مربیان طرح امین و آموزگاران ابتدایی برگزار شد، حجت الاسلام سقاچی ضمن ارائه نکاتی درباره جذب حداکثری و دفع حداقلی، همکاران فرهنگی را سربازان مرز علم و معرفت خواندند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس اظهار کرد: در بحث جذب دانش آموزان به نماز باید از تمام شیوه های متنوع نو برای نسل نو استفاده شود و از فضای مجازی نیز نباید قافل شویم که به جا است از این تهدید برای این نسل به عنوان فرصت عالی استفاده شود.

وی در پایان به ذکر نکات مهمی پیرامون جذاب سازی فضای مدارس و نمازخانه ها و نیز بهره گیری از استعداد های دانش آموزان پرداخت.

در پایان این برنامه کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش سرچهان گزارشی از برنامه های نمازی در آموزش و پرورش این شهرستان بیان کرد.

دوره آموزشی شیوه های جذب دانش آموزان

دوره آموزشی شیوه های جذب دانش آموزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا