کردستان

جلسه شورای هماهنگی ستاد اقامه نماز استان کردستان برگزار شد

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان: بر لزوم اجرای برنامه های مناسبتی ،لزوم پاسخگویی به موقع به نامه ها، توجه به بهره وری در نماز، پیگیری وصول صورتجلسات شورای اقامه نماز دستگاهها، بازدید از موکب های اربعین و... تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کردستان جلسه شورای هماهنگی ستاد به ریاست مدیر و با حضور کارکنان ستاد اقامه نماز، در تاریخ چهار شنبه هشتم شهریور برگزار شد.
عظیمی مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی(ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و سوابق انقلابی و درخشان آنها را مورد اشاره قرار داد.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه همکاران ستاد استان اظهار داشت: خوشبختانه با همدلی و همراهی مجموعه گردهمایی شورای منطقه ۵ کشوری به شیوه ارزشمند و کیفی به میزبانی استان کردستان برگزار شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند: هر کجا کار می کنید، فکر کنید آنجا مرکز عالم است، بر لزوم تمرکز بر اهداف و برنامه های پیش بینی شده پرداخت و کار در حوزه نماز را بسیار با اهمیت تلقی کرد.
عظیمی با اشاره به مهمترین برنامه های پیش رو بر اجرای به موقع برنامه های آموزشی و تقویت ابعاد نظارتی و بررسی عملکرد نمازی دستگاه‌ها تاکید کرد.
وی در ادامه بر لزوم اجرای برنامه های مناسبتی ،لزوم پاسخگویی به موقع به نامه ها، توجه به بهره وری در نماز، پیگیری وصول صورتجلسات شورای اقامه نماز دستگاهها، بازدید از موکب های اربعین و… تاکید کرد.
ضمنا در این جلسه به مناسبت هفته دولت از کارکنان ستاد اقامه نماز استان تقدیر بعمل آمد.
جلسه شورای هماهنگی ستاد اقامه نماز استان کردستان برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا