اخباراصفهان

دوره آموزشی نماز ویژه پارکبانان شهرداری شهرستان گلپایگان برگزار شد

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان گلپایگان: مهم ترین دستور الهی در قرآن اقامه نماز است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان اصفهان، دوره آموزشی نماز ویژه پارکبانان شهرداری شهرستان گلپایگان در سالن اجتماعات شهرداری این شهرستان برگزار شد.

این دوره آموزشی با تدریس حجت الاسلام والمسلمین حسین حاج نوروزی دبیر ستاد اقامه نماز در روز چهارشنبه بیست و دوم شهریورماه برگزار گردید.

دبیر ستاد اقامه نماز بیان کرد: هر سازنده‌ای برای محصول خود دفترچه راهنمایی را قرار می‌دهد که با استفاده از آن دفترچه راهنما، آن محصول را با بازدهی و نتیجه مناسب برداشت نماید.

وی ادامه داد و گفت: خداوند متعال نیز خالق انسان است و برای سعادت انسان دفترچه راهنمایی به نام قرآن قرار داده است که قرآن هم دارای مفسر که آن اهل بیت علیهم السلام می باشند است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج نوروزی اظهار داشت: از مهم‌ترین دستورات این دفترچه راهنمایی سعادت برای انسان، دستور به اقامه نماز در پنج وعده از شبانه روز است که با توجه به آن می توان گفت در پنج وعده شست و شوی معنوی داریم که موجب پاکی و صفای درون است.

دبیر شهرستان گلپایگان افزود: توجه به وضعیت نمازخانه ها، پخش اذان در پارک ها، نظافت نمازخانه و سرویس بهداشتی پارک ها و امثال این امور بر عهده شما پارکبانان است که نباید در این امور کوتاهی شود.

حاج نوروزی در دوره آموزشی نماز ویژه پارکبانان به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره داشت و گفت: با توجه به وضعیت کنونی جامعه و محیط پارک ها، شما پارکبانان باید نسبت به مسئله خیرخواهی، امر به معروف و نهی از منکر حساس باشید چرا که به فرموده پیامبر صلوات الله علیه و آله اگر شما همراه جمعی در کشتی باشید و کسی بخواهد جای خود را در کشتی سوراخ کند و شما نهی از منکر نکنید شما نیز غرق خواهید شد لذا از غرق شدن دسته جمعی جلو گیری کنید.

دوره آموزشی نماز ویژه پارکبانان شهرداری گلپایگان اصفهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا