اخبارخراسان شمالی

جلسات هم اندیشی با اهالی هنر باید در دستور کار قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، صبح امروز نهم مهرماه دبیر جدید اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور در دفتر ستاد اقامه نماز استان ضمن دیدار با مدیر و کارشناسان ستاد پیرامون اجرای برنامه های مصوب در تفاهم نامه بومی و همچنین اجرای برنامه های ابتکاری در حوزه نماز بحث و تبادل نظر کردند.

حجت الاسلام احمدی فرد مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با اشاره به این موضوع که استفاده از ابزار هنر در دعوت به نماز بسیار موثراست، اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند باید از فنی ترین ابزار جهت دعوت به نماز استفاده شود که در این راستا استفاده از ابزار هنر بهترین راهکار است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته توسط این اداره کل در حوزه نماز افزود: امیدواریم همانند گذشته و حتی بیشتر فعالیت های نمازی در حوزه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی در مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ادامه داشته باشد.

وی گفت: توجه به خردسالان و کودکان در برنامه ریزی های فرهنگی باید مد نظر قرار گیرد تا در آینده شاهد نسلی نمازی و اهل ارتباط با خداوند باشیم که در این راستا برگزاری جلسات هم اندیشی با اهالی هنر باید در دستور کار قرار گیرد.

رضایی دبیر اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز ضمن اعلام آمادگی در برگزاری برنامه های اثر گذار در حوزه نماز افزود: ما آمادگی داریم تا همانند گذشته برنامه های اثر گذاری را بصورت مشترک و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز برگزار نمائیم.

فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا