اخبارخراسان شمالی

اولین رویداد بازی و سرگرمی خراسان شمالی با همکاری ستاد اقامه نماز برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، صبح امروز دهم مهرماه مدیر ستاد اقامه نماز استان به همراه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از محل آماده سازی اولین رویداد بازی و سرگرمی خراسان شمالی در هفته کودک و نوجوان که به همت این اداره کل و ستاد اقامه نماز استان و تعدادی از دستگاه های اجرایی برگزار می شود بازدید کردند.

حجت الاسلام احمدی فرد مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی در این بازدید ضمن تشکر از پیگیری های انجام شده بابت برگزاری این رویداد فرهنگی اظهار داشت: ستاد اقامه نماز استان همانند سنوات گذشته در برگزاری تمامی برنامه ها در حوزه کودکان و نوجوانان دوشادوش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایستاده تا در غنای فرهنگی و معنوی برنامه ها قدمی هر چند کوچک بردارد.

حجت الاسلام احمدی فرد در ادامه به برنامه فرهنگی ستاد اقامه نماز استان در این رویداد اشاره کرد و افزود: حضور کارشناسان و اساتید بومی ستاد در حوزه کودکان و نوجوانان و بیان شیوه های دعوت به نماز و اسرار نماز به شیوه های نوین همچون بازی با کاغد و قیچی از دیگر برنامه های فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز خراسان شمالی در این رویداد است.

وی در پایان گفت: برگزاری نشست هایی ویژه همراهان و خانواده های کودکان و نوجوانان و همچنین برگزاری نماز جماعت اول وقت به امامت اساتید و کارشناسان ستاد استان از دیگر برنامه های ستاد اقامه نماز خراسان شمالی در این رویداد فرهنگی است.

فرهاد آقا بیگی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی نیز در این بازدید ضمن قدردانی از ستاد اقامه نماز استان جهت همراهی در برنامه های فرهنگی و آموزشی در حوزه کودکان و نوجوانان اظهار داشت: ما نیز تلاش میکنیم در کنار ستاد استان در جهت غنای معنوی و دینی برنامه ها تلاش کنیم.

بازدید رویداد بازی خراسان شمالی

بازدید رویداد بازی خراسان شمالی

بازدید رویداد بازی خراسان شمالی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا