اخبارخراسان جنوبی

گردهمایی دبیران اقامه نماز شهرستانهای خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی، گردهمایی فصلی دبیران ستاد اقامه نماز شهرستانهای استان با حضور مدیر ستاد اقامه نماز ،کارشناسان ستاد و حضور همه دبیران شهرستانها در روز سیزدهم مهرماه در محل ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

در این جلسه  پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، کمیلی مدیر ستاد اقامه نمازضمن خیر مقدم و  تشکر از فعالیت های دبیران اقامه نماز شهرستانهای استان در سال گذشته و شش ماهه سال جاری از اهمیت توجه به نماز در این شرایط خاص و نظارت مستمر و برنامه ریزی شده مطالبی بیان کرد.

کمیلی بر ضرورت برگزاری جلسات شورای اقامه نماز به ریاست فرمانداران در شهرستانها و پیگیری مصوبات آن تاکید کرد.

وی افزود باتوجه به بازگشایی مدارس نشست های تخصصی نماز ویژه دانش اموزان و والدین با موضوع جذب جوانان و نوجوانان به نماز و مسجد و همچنین هیات اندیشه ورز نماز مدارس را دبیران در دستور کار خود قرار دهند و گزارش برنامه ها و فعالیتها را به ستاد اقامه نماز ارسال کنند.

کمیلی ضمن ارائه گزارشی مختصر از شیوه نامه های اجرایی فرهنگی و آموزشی افزود: با توجه به تاثیر ارزیابی ادارات شهرستان در امتیاز نهایی ادارات کل، ثبت فعالیتها در سامانه سجاده توسط دستگاه های اجرایی شهرستانها ضروری است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان در پایان بر اطلاع رسانی فراخوان سی امین اجلاس سراسری نماز و جشنواره فجر تا فجر و مسابقه کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام رضا (ع) تاکید کرد و افزود هر شهرستانی که آمادگی برگزاری اجلاس استانی نماز را در اوایل آذر ماه دارد به ستاد استان اعلام تا برنامه ریزی های لازم را جهت برگزاری یک اجلاس باشکوه به میزبانی آن شهرستان برگزار کنیم.

در ادامه هریک از کارشناسان ستاد اقامه نماز استان  به تشریح برنامه ها و فعالیتهای حوزه خود پرداختند ودر پایان هریک از دبیران به بیان پیشنهادات در خصوص ترویج فرهنگ نورانی نماز در سطح جامعه اشاره کردند و هریک گزارشی از فعالیتها و برنامه های با محوریت نماز در شهرستان را ارئه کردند.

گردهمایی دبیران اقامه نماز شهرستانهای خراسان جنوبی برگزار شد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا