اخبارلرستان

جلسه هماهنگی تولید محتوای دیجیتال با موضوع نماز و مهدویت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز، جلسه هماهنگی تولید محتوای محتوای دیجیتال بسیج با موضوع نماز و مهدویت با حضور حجت الاسلام والمسلمین چراغی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرم آباد در تاریخ پانزدهم مهرماه برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان در خصوص محتوای دیجیتال بسیج با موضوع نماز و مهدویت اظهار داشت: خروجی‌های این رویداد باید برای مقابله با دشمن استفاده شود لذا با تمام توان و ظرفیت فکری و توجه به مسائل روز و شبهاتی که دشمن ایجاد می‌کند، فعالیت کنید تا ان‌شاءالله در این رویداد مثل سال قبل موفق باشیم.

وی گفت: شناسایی استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوا نماز و مهدویت، بهره‌گیری از کار گروهی و تولید محتوای غنی و قابل انتشار در فضای مجازی از مهم‌ترین اهداف برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان لرستان است

چراغی عنوان کرد: در بحث نماز و مهدویت ظرفیت‌های زیادی برای کار وجود دارد که می‌توان به نظام اداری و همچنین آموزش و پرورش اشاره کرد و در مدرسه باید سرمایه‌گذاری خاص داشته باشیم و تأسی به والدین در آموزش و انگیزه دادن برای نماز نقش اساسی دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه ذات انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: پرچم انقلاب اسلامی با این نگاه برخواسته که از ارزش بالایی برخوردار است.

برگزاری جلسه هماهنگی تولید محتوای محتوای دیجیتال بسیج با موضوع نماز و مهدویت

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا