اخباریزد

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد با مدیر کل امور مالیاتی استان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد، در روز چهارشنبه بیست و ششم مهر ماه، مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد حجت الاسلام و المسلمین موسوی با مدیر اداره کل امور مالیاتی دیدار کرد.

حجت الاسلام موسوی در ابتدا از مدیر کل امور مالیاتی استان که به همراه کارکنان متعهد خود توانست در ارزیابی ستاد اقامه نمازدر سال ۱۴۰۱، رتبه شایسته تقدیر ویژه را کسب کند تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: توسعه و ترویج فرهنگ نماز وظیفه هر انسان مؤمن است و ما در هر جایگاهی که هستیم باید در این امر تلاش کنیم. اینکه می بینیم در اداراتی که دارای ارباب رجوع هستند اینچنین برای نماز کار می‌شود و دغدغه برای توسعه این فریضه الهی وجود دارد، مایه خرسندی و افتخار است.

مدیر ستاد اقامه نماز یزد افزود: برنامه ای که ستاد اقامه نماز استان در نیمه دوم سال جاری روی آن متمرکز شده است و تاکید دارد برگزاری دوره‌های آموزشی نماز برای کارکنان و خانواده آن‌ها است که ستاد آمادگی خود را برای اعزام مدرس برای برگزاری این دوره آموزشی اعلام می دارد.

در پایان مدیر اداره کل امور مالیاتی استان ضمن خیر مقدم و تشکر از برنامه های ستاد اقامه نماز  در جهت ترویج وتوسعه فرهنگ نورانی نماز در سطح استان اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در محضر خداوند متعال این توفیق خدمت به نماز را دارا می‌باشم و تشکر می‌کنم از کارکنان مخلص و متعهد اداره کل امور مالیاتی استان که خالصانه پای کار هستند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد با مدیر اداره کل امور مالیاتی استان دیدار کرد مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد با مدیر اداره کل امور مالیاتی استان دیدار کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا