اخبارخراسان جنوبی

شورای اقامه نماز اداره کل راه آهن شرق خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی، جلسه شورای اقامه نماز اداره کل راه آهن شرق طبس روز  بیست و پنجم مهر ماه با حضور حکامی مدیر کل، حجت الاسلام و المسلمین کمیلی مدیر ستاد اقامه نماز استان، حسینی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان طبس و دیگر اعضاء شورا با هدف توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت در بین کارکنان در محل سالن جلسات اداره کل راه آهن شرق برگزار شد.

در این جلسه بعد از تلاوتی چند از قرآن مجید،  حکامی ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به اعضاء حاضر، به ارائه گزارشی از روند اجرای فعالیت ها و برنامه های با محوریت نماز در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ پرداخت و آمادگی خود را برای اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی که در تفاهم نامه آمده است را اعلام کرد.

سپس مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه اداره کل برای تشکیل جلسه شورای اقامه نماز، در خصوص اهمیت اقامه نماز جماعت با حضور مدیران ادارات، مطالبی را بیان کرد و گفت: حضور مدیران در نماز جماعت باعث دلگرمی کارکنان و اهمیت قائل شدن آنها به نماز می شود، مدیران در زمانی که در ادارات حضور دارند،  نماز را کنار همکاران بخواند تا باعث تشویق آنها به نماز جماعت شود.

کمیلی گفت: دستگاه های اجرایی باید اهتمام ویژه ای برای اقامه نماز داشته باشند تا شاهد برگزاری نمازهای جماعت باشکوه و در اول وقت در ادارات باشیم و فعالان نماز در دستگاه های اجرایی، نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند، پس باید هر ساله به صورت مستمر از این خادمان نماز تقدیر به عمل آید.

وی افزود: در مرحله اول، برای تشویق کارکنان به نماز، باید بهترین مکان در ادارات به نمازخانه اختصاص داده شود تا شاهد حضور گسترده کارکنان در نماز جماعت باشیم، دوم، وجود روحانی با اخلاق و خوش ذوق، می تواند کارکنان را به سمت و سوی نماز جماعت سوق دهد.

در پایان از طرف ستاد اقامه نماز استان ۶ نفر از فعالین نماز اداره کل راه آهن شرق با لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا