اخبارقم

جلسه بررسی روند اجرایی هشتمین اجلاس استانی نماز قم با حضور مشاور استاندار

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، مشاور استاندار صبح دوشنبه، هشتم آبان ماه با حضور در ستاد اقامه نماز ضمن بازدید از دستگاه، در گفت و گو با مدیر ستاد اقامه نماز در جریان روند اجرایی هشتمین اجلاس استانی نماز قرار گرفت.

مدیر ستاد اقامه نماز قم در این جلسه با اشاره به برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز در نیمه دوم آذرماه گفت: هشتمین اجلاس استانی نماز در نیمه نخست آذرماه و در سالن همایش های شهرداری قم برگزار خواهد شد.

وی در ادامه و در خصوص محتوای اجلاس به پیام یکی از مراجع عظام اشاره کرد و گفت: همچنون سنوات و اجلاس های استانی گذشته این اجلاس نیز متبرک به پیامی از مراجع عظام خواهد بود.

حجت الاسلام علی عرب پور افزود: استفاده از بیانات و رهنمود های یکی از بزرگان نیز از دیگر برنامه های هشتمین اجلاس استانی خواهد بود.

در ادامه به تجلیل از خادمین و فعالین نماز موثر اشاره و خاطره نشان کرد: تجلیل از فعالین نماز مردمی از دیگر بخش های این اجلاسیه خواهد بود.

مشاور استاندار در امور روحانیت نیز در این جلسه ضمن استقبال از برنامه های ستاد اقامه نماز استان گفت: توفیق خدمت به نماز را قدردان باشید و در این راستا بیش از پیش تلاش کنید.

حجت الاسلام و المسملین سیداحمد حسینی بر ایجاد فضای نمازی و حرکتی استانی تاکید کرد و گفت: از همه ظرفیت ها در برگزاری این اجلاس استفاده کنید تا جامعه هدف شاهد آثار این اجلاس در جامعه باشند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات ارزنده ستاد اقامه نماز گفت: در ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز، همراه شما هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا