اخبارفارس

جلسه شورای اقامه نماز و مهدویت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، در تاریخ نهم آبان ماه جلسه شورای اقامه نماز و مهدویت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با حضور حجت‌الاسلام سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس، بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و پاک‌فطرت کارشناس برنامه ریزی، ارزیابی و نظارت ستاد اقامه نماز استان و سایر اعضای شورا در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در ابتدای جلسه شورای اقامه نماز و مهدویت بنیاد شهید فارس طاهری دبیر اقامه نماز این اداره کل، گزارشی از فعالیت های ترویجی در حوزه نماز در این اداره کل و ادارات تابعه، برگزاری نشست های آموزشی ویژه کارمندان و خانواده های آنان، برگزاری نشست های ویژه مختص خانواده های ایثارگر و جانباز و نیز توافقنامه استانی این اداره کل بیان کرد.

در ادامه حجت الاسلام سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس ضمن تشکر از مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در خصوص فعالیت های صورت گرفته در این اداره کل در جهت ترویج فرهنگ اقامه نماز نکاتی را پیرامون گسترش این فرهنگ مهم در بین آحاد مردم و جامعه ایثارگران و خانواده های آنان بیان کرد.

در پایان از دبیر اقامه نماز این اداره کل و نیز اعضای فعال در حوزه نماز و فعالیت های فرهنگی بنیاد شهید فارس با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا