اخبارلرستان

مدیر ستاد اقامه نماز با مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیکی خاک استان لرستان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین چراغی با مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیکی خاک استان در خصوص اجرای برنامه نمازی و گارگاه های اموزشی ویژه کارکنان این مجموعه در تاریخ نهم آبان دیدار کرد.

مدیر ستاد اقامه نمازاستان لرستان در خصوص اجرای برنامه نمازی و گارگاه های اموزشی اظهار داشت: اهتمام به امر نماز در خانواده یکی از اولویت های تربیتی برای فرزندان است زیرا وقتی فرزندان این توجه را ببینند، آنها نیز تشویق به انجام این واجب الهی می شوند و نمازی که ستون خیمه دین است، باید محوری‌ترین مسئله یک حاکم اسلامی باشد؛ به گونه‌ای که در هر شرایطی باید آن را به بهترین صورت انجام دهد.

وی گفت: مهم، فراهم‎سازی بستر بیداری معنوی در کارمندان در قطعات کوتاه زمانی است و این امر به‌طور تدریجی و غیرمستقیم می‎تواند حاصل می‎شود  و اگر چنانچه  جلسات معنوی برگزار شود، بهتر است مدیران ارشد اداره نیز در آن شرکت کنند، تا مشوق حضور بقیه باشند.

حجت الاسلام چراغی ادامه داد: هم‌افزایی در مورد ارائه محتواهای نمازی از طریق انتشار کتب و محتواهای آموزشی از جمله مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه کرد، چراکه تنها از این طریق می‌توان مفاهیم مربوط به نماز، احکام و یا اهمیت آن را به افراد منتقل کرد.

دیدار مدیر ستاد اقامه نماز با مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیکی خاک استان لرستان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا