اخباراصفهان

دوره آموزشی طرح نیک در شهرستان فلاورجان برگزار شد

استاد مرکز تخصصی نماز: باید راه کارهای عملی و علمی لازم در اختیار والدین قرار دهیم تا آنها بتوانند در نهادینه کردن مفاهیم بنیادین دینی مخصوصا امر مهم نماز، زمینه تعلیم و تربیت دینی فرزندان را آماده سازند.

به گزارش روابط عمومی ستاداقامه نماز استان اصفهان، دوره آموزشی طرح نیک ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی روز چهارشنبه هفدهم آبان ماه در شهرستان فلاورجان با تدریس حجت الاسلام والمسلمین قائمی از اساتید مرکز تخصصی نماز قم برگزار شد.

این دوره به همت میرلوحی دبیر ستاد اقامه نماز و با همکاری آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان برگزار شده است.

مدیران و مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی در شهرستان فلاورجان با شیوه های جذب نو آموزان به نماز آشنا شدند.

حجت الاسلام والمسلمین قائمی در این دوره به نقش خانواده اشاره کرد و گفت: نظر به اهمیت و جایگاه خانواده در تربیت و تعلیم دینی فرزندان، موجب تشویق و ترغیب فرزندان به امور دینی می شود.

وی ادامه داد و گفت: باید راه کارهای عملی و علمی لازم در اختیار والدین قرار دهیم تا آنها بتوانند در نهادینه کردن مفاهیم بنیادین دینی مخصوصا امر مهم نماز، زمینه تعلیم و تربیت دینی فرزندان را آماده سازند.

استاد مرکز تخصصی نماز اظهار داشت: اقامه امر نماز در جامعه موجب جلو گیری از فساد و فحشا می شود و این امر باید از ابتدا در کودکان نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین قائنی بیان داشت: کودک در خردسالی ساخته می شود و با ارتباط گیری از اطراف آینده خود را می سازد لذا شما مربیان باید در میان کودکان با اقامه نماز و بیان امور دینی این زمینه را فراهم سازید.

لازم به ذکر است این دوره در روز پنجشنبه هجدهم آبان ماه نیز ادامه دارد و مدیران و مربیان مهد های کودک و پیش دبستانی باید در این دوره شرکت کنند.

طرح نیک ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک فلاورجان اصفهان

طرح نیک ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک فلاورجان اصفهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا