اخبارلرستان

شورای اقامه نماز اداره کل دامپزشکی استان لرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان لرستان، شورای اقامه نماز اداره کل دامپزشکی با حضور حجت الاسلام والمسلمین چراغی و دیگر اعضا با موضوع بررسی اجرای برنامه های نمازی و فرهنگی در تاریخ بیست و دوم آبان ماه برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان در شورای اقامه نماز اداره کل دامپزشکی استان اظهار داشت: نماز جماعت علاوه بر آثار عبادی و اخلاقی، به معنای اظهار اخلاص بیشتر، بروز و ظهور همگانی عبادت خدا، همیاری برای انجام دادن کارهای نیک و دوری از گناهان است و فواید سیاسی و اجتماعی ازجمله هویت یافتن جامعه اسلامی، آگاهی بیشتر مردم از یکدیگر، ایجاد الفت و ارتباط بین مسلمانان و تحقق برادری دینی در پرتو انضباط خاص دارد.

وی گفت: اهمیت نماز خیلی فراتر از مباحث مطرح شده در تفاهم نامه و بحث های معمولی است، چون نماز فرمان خدا و مورد تاکید قرآن مجید است و پیامبر اسلام و پیشوایان دینی ما بر اقامه نماز تاکیدات فراوان داشته اند، پس ما هم باید خارج از مسوولیت های اداری به توسعه و ترویج نمار کمک کنیم چون نماز ما را از گناهان مصون می دارد و باعث می شود از خیلی خطاها دوری کنیم .

چراغی تصریح کرد: نماز یکی از مهم‌ترین اموری است که ضرورت آن همیشه احساس می‎ شود، اما این ضرورت امروز بیش از گذشته است و نماز خواندن باید در عملکرد انسان تأثیرگذار باشد تا دیگران نیز به توصیه‌های آن فرد نمازگزار عمل کنند.

برگزاری شورای اقامه نماز اداره کل دامپزشکی استان لرستانبرگزاری شورای اقامه نماز اداره کل دامپزشکی استان لرستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا