فارس

دبیر ستاد اقامه نماز لامرد با امام جمعه شهرستان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، در تاریخ بیست و هفتم آبان ماه، حجت الاسلام والمسلمین بحرینی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان لامرد با حجت الاسلام والمسلمین آزاد امام جمعه این شهرستان در راستای برگزاری نماز جماعت در ادارات و مدارس شهرستان در محل دفتر امام جمعه شهرستان دیدار کرد.

بحرینی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان لامرد با توجه به اینکه برنامه‌های مصوب آموزشی مورد تایید ستاد اقامه نماز استان فارس به شهرستان ابلاغ گردیده است از امام جمعه این شهرستان خواستار توجه و حمایت بیشتر از طلاب و روحانی شد.

وی در ادامه گفت: از جمله برنامه‌های جذاب و خوبی که از سوی ستاد اقامه نماز به شهرستان ابلاغ شده است، برگزاری برنامه‌های فرهنگی آموزشی می‌باشد که تحت عنوان دوره آموزشی ائمه جماعات، دوره آموزشی ویژه مدیران، مربیان و معلمان پرورشی و همچنین طرح ملی صحیح خوانی نماز آموزش وضو و صحت نماز می‌باشد.

بحرینی با توجه به توزیع کتاب نماز در سیره و سخن معصومین ویژه امام رضا علیه السلام بین دانش آموزان شهرستان بر شرکت آنان در مسابقه کتاب تأکید کرد.

وی در پایان به هرچه بهتر و باشکوه‌ برگزار شدن نماز جماعت در ادارات اشاره کرد و خواستار حمایت و همکاری امام جمعه این شهرستان از طلاب و روحانیون شد.

دبیر ستاد اقامه نماز لامرد فارس دبیر ستاد اقامه نماز لامرد فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا