اخبارقم

جشن تکلیف نومکلفان پسر شهرستان کهک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، جشن تکلیف نومکلفان پسر شهرستان کهک، به همت خیرین و با هماهنگی ستاد اقامه نماز استان در سالروز میلاد حضرت زینب(س) و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر ستاد اقامه نماز استان و امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده سپاه، شهردار، دبیر اقامه نماز و دیگر مسئولین شهرستان صبح یکشنبه، بیست و هشتم آبان ماه در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

جشن تکلیف نومکلفان پسر شهرستان کهک برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین صبوری امام جمعه شهرستان کهک ارتباط مستمر دانش آموزان با مسجد را عامل رشد فرهنگی آنان دانست و گفت: مساجد و کانون های فرهنگی موجود در مساجد، می توانند ما را از انحرافات فرهنگی در امان نگهدارند.

جشن تکلیف نومکلفان پسر شهرستان کهک برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین علی عرب پور مدیر ستاد اقامه نماز قم در این جشن، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س)، به اهتمام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نماز اشاره و خاطر نشان کرد: اگر عاقبت بخیری میخواهید به دو امر نماز اول وقت و احترام به اولیا اهتمام داشته باشید.

جشن تکلیف نومکلفان پسر شهرستان کهک برگزار شد

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش قم نیز با ذکر احادیثی از ائمه اطهار علیهم السلام بر لزوم اهتمام دانش آموزان به فرائض دینی تاکید کرد و گفت: از همین امروز که به سن تکلیف رسیده اید بر انجام وظایف بندگی خود پایبند باشید تا شاهد آثار آن در زندگی خود باشید.

شعرخوانی حماسی توسط دانش آموز و اجرای برنامه های شاد و مفرح و مسابقه توسط عمو غزالی از جمله برنامه های این جشن بود بود.

دانش آموزان نومکلف شهرستان کهک پس از دریافت هدایا و لوح یادبود، نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت امام جمعه این شهرستان اقامه کرند و در پایان میهمان سفره حضرت زینب(س) بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا