اخبارفارس

دیدار قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس با ائمه جماعت مدارس لارستان

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، در تاریخ بیست و هشتم آبان ماه، حجت الاسلام سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس با ائمه جماعت مدارس شهرستان لارستان در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان دیدار کرد.

در دیدار با ائمه جماعت مدارس لارستان که با حضور حجت الاسلام ولی پور دبیر ستاد اقامه نماز این شهرستان و طلاب و روحانیون مدارس برگزار شد، سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس ضمن توصیه به طلاب در خصوص اینکه امروز وظیفه همه ما تبلیغ در راه خدا و برای خدا می‌باشد، گفت: انسان در صورتیکه بخواهد مفید و تأثیرگذار باشد باید چهار مطلب را سرلوحه کار خود قرار دهد که به اصطلاح امروز به چهار سین معروف است.

وی افزود: سین اول اینکه طلبه باید سواد داشته باشد. طلبه بی‌سواد تأثیرگذار نیست، چون مطلبی برای ارائه ندارد. سین دوم طلبه باید سلیقه داشته باشد. نحوه برخورد با دانش آموز در مدرسه که روح لطیف و آرامی دارد با عموم مردم فرق می‌کند. سوم اینکه طلبه باید سوز داشته باشد. دل بدهد و بی تفاوت نباشد. کاری را که به او محول می‌کنند، تا انتها پیگیری کند و به انجام رساند. سین چهارم اینکه سلامت نفس داشته باشد.

سقاچی خاطرنشان کرد: طلاب باید هدفشان رضای خدا باشد و دانش آموزان را که سرمایه های اصلی جامعه می‌باشند را نسبت به مسائل دینی و احکام آشنا کنند.

ائمه جماعات مدارس لارستان فارس

ائمه جماعات مدارس لارستان فارس

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا