اخبارفارس

حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس در مدرسه دخترانه شادروان انصاری لارستان

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، در تاریخ بیست و هشتم آبان ماه، حجت الاسلام سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس ضمن حضور در بین دانش آموزان مدرسه دخترانه شادروان انصاری شهرستان لارستان، به اقامه نماز ظهر و عصر و تفسیر چند صفحه از آیات قرآن کریم پرداخت.

حجت الاسلام سقاچی دانش آموزان را به خوب درس خواندن سفارش کرد و تاکید کرد که حجاب، صدفی ارزشمند و گوهری گرانبهاست که خالق یکتا به ما هدیه بخشیده است.

وی ضمن سوالی از دانش آموزان گفت: فرق بین گل و غنچه چیست؟ تفسیر این مطلب، نکته ای ارزشمند و گرانبهاست. زن گوهری ناب و ارزشمند است و باید مثل غنچه باشد تا هم حفظ شود و هم محفوظ بماند. گل وقتی به صورت غنچه باشد، زنبور به راحتی نمیتواند به آن نفوذ کند، پس زن هم باید مثل غنچه محفوظ بماند.

سقاچی به دانش آموزان گفت: اگر حجاب خود را رعایت کنید، مثل غنچه از چشم طمع محفوظ می‌مانید. امروز شیطان کارش وسوسه کردن است. دانش آموز باید هم خوب درس بخواند و هم خوب خود را محفوظ نگه دارد.

در پایان، قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس ضمن خرسندی از حضور بین دانش آموزان مدرسه دخترانه شادروان انصاری لارستان، به سوالات آنان پاسخ داد.

مدرسه دخترانه شادروان انصاری لارستان فارس مدرسه دخترانه شادروان انصاری لارستان فارس مدرسه دخترانه شادروان انصاری لارستان فارس

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا