اخبارخراسان جنوبی

جلسه کمیسیون تخصصی سی امین اجلاس سراسری نماز خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی، در روز یکم آذر ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین کمیلی مدیر ستاد اقامه نماز استان و نمایندگاه دستگاه های فرهنگی مرتبط، اولین کمیته کمیسیون های تخصصی اجلاس نماز در محل ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز  در این جلسه ضمن خیر مقدم و تبریک هفته بسیج به تشریح ظرفیت های ستاد اقامه نماز پرداخت و گفت: اقامه نماز در جامعه از جمله وظایف تمامی دستگاه ها است که ستاد اقامه نماز دنبال کننده این هدف است.

حجت الاسلام و المسلمین کمیلی در ادامه خواستار اهتمام حداکثری دستگاه ها در این حوزه شد و افزود: تمامی ظرفیت های دستگاه را در ترویج و توسعه فرهنگ نماز به کار بگیرید، ما نیز یاری گر شما در این امر خواهیم بود.

وی در ادامه اجلاس های نماز را بزرگترین رویداد نمازی در کشور دانست  که با قرائت پیام مقام معظم رهبری به این اجلاس ها آغاز می شود که سی امین اجلاس سراسری نماز هم در آذر ماه به توفیق الهی در زنجان برگزار خواهد شد

وی گفت: به وظایف دستگاه های مرتبط برای تشکیل کمیته های درون دستگاهی برای ارارئه فعالیتها به وزارت خانه مربوطه خبر داد و افزود :حضور پررنگ دستگاه ها ی اجرایی در اجلاس های کشوری، استانی و شهرستانی موجب اثر گذاری مضاعف این اجلاس ها در بین اقشار مختلف جامعه خواهد شد.

این جلسه به منظور شناخت مسئله و تدوین وظایف دستگاه های اجرایی و برنامه های راهبردی در برگزاری اجلاس سراسری نماز تشکیل شد.

برگزاری پیش اجلاس های استانی و شهرستانی و دانش آموزی قبل از اجلاس سراسری و شناسایی نخبگان نمازی و تقدیر از فعالین نماز در سطح استان از جمله پیشنهادات مطرح شده در اولین کمیته کمیسون های تخصصی اجلاس نماز استان بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا