اخبارفارس

حضور امام جمعه شهرستان صفاشهر در نماز جماعت مدارس

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، در تاریخ پنجم آذرماه، حجت الاسلام حاجی پور امام جمعه شهرستان صفاشهر به همراه حجت الاسلام غریب شاهی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان و جمعی از مدیران آموزش و پرورش شهرستان از مدارس شهرستان صفاشهر بازدید کرد.

حجت الاسلام حاجی پور ضمن بازدید و دیدار از مدارس این شهرستان در بین دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت خدیجه کبری حضور یافت و با اهداء جوایز و تشویق دانش آموزان، از فعالین نماز این مدرسه تقدیر کرد.

وی در ادامه استمرار حضور در مدارس، در دبیرستان حضرت خدیجه کبری برای دانش آموزان احکام و مسائل اخلاقی را بیان کرد.

امام جمعه شهرستان صفاشهر ضمن ابراز خرسندی و تشکر از دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان صفاشهر بابت هماهنگی و حضور در مدارس افزود: باید تا حد امکان در تمامی مدارس نماز جماعت برگزار شود. امروز دانش آموزان وظیفه‌شان این است که خوب درس بخوانند و به معنویات توجه بیشتری داشته باشند.

در ادامه حجت الاسلام غریب شاهی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان صفاشهر گفت: امسال دانش آموزان در رأس مسابقه کتاب خوانی نماز در سیره و سخن امام رضا(ع) حضور فعالی داشتند. وی همچنین افزود: با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان صفاشهر، اقامه نماز در مدارس شهرستان با شور و شکوه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حاجی پور در پایان، دانش آموزان را با اهداء جوایزی تشویق کرد و به سوالات آنان پاسخ داد.

امام جمعه شهرستان صفاشهر فارس امام جمعه شهرستان صفاشهر فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا