اخبارخراسان رضوی

نشست آموزشی پرسنل بیمارستان فارابی مشهد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، به مناسبت هفته بسیج و ایام فاطمیه نشست پرسنل بیمارستان فارابی با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان، چهارشنبه یادزهم آذرماه برگزار شد.

در ابتدا مسئول خدمات درمان تامین اجتماعی استان ضمن خیرمقدم و بیان نقش بسیج پزشکان در مقاطع مختلف یادآور شد: علاوه بر آمادگی برای دفاع از کیان کشور، بسیج پزشکان پیشگام در حوادثی کرونا بوده و امروز باید در جهاد تبیین پیشگام این موضوع باشد و انجام وظیفه نمایند.

در ادامه حجت الاسلام سبحانی نیا مدیرستاد اقامه نماز استان طی سخنانی با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت هفته بسیج گفت: انس با نماز جلوه زندگی ائمه اطهار و حضرت زهرا(س) بود. دختر پیامبر زندگی مشترک خود را با حضرت علی(ع) با نماز آغاز کرد.

وی ادامه داد: تلاش کنیم علاوه بر اقامه نماز انس با نماز داشته باشیم و نماز برایمان محبوب باشد تا به زندگی آرامش و معنا دهد و در دنیا و آخرت مورد عنایت خدا قرار گیریم.

سبحانی نیا افزود: بسیج یه تفکر زیبا دینی است که باید همانند نماز اقامه شود یعنی ارزش های فرهنگ بسیج در زندگی انسان ها جلوه کند که هر کسی فکر بسیجی را دید از درون علاقمند و شیفته ی این تفکر شود.

مدیر ستاد اقامه نماز اضافه کرد: این زیبایی را باید از خانواده برای فرزندانمان و برای دانش آموزان در مدرسه رقم بزنیم که با زیبابودن اقامه نماز انس و علاقه به این تکلیف الهی محقق خواهد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا