اخبارچهارمحال و بختیاری

شورای اقامه نماز اداره کل انتقال خون چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری، جلسه شورای اقامه نماز اداره کل انتقال خون استان، با حضور علی یار خدادادی کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان، هاشمی مدیر کل اداره انتقال خون استان و اعضای شورای اقامه نماز اداره انتقال خون استان روز یکشنبه، دوازدهم آذرماه، در دفتر مدیر کل این اداره برگزار شد.

در ابتدای جلسه هاشمی مدیر کل اداره انتقال خون استان گزارشی از اجرای مصوبات جلسات قبلی ارئه کرد و همچنین از زحمات و فعالیت های کریمی دبیر اقامه نماز این اداره در امر ترویج نماز و تجهیز کردن نماز خانه انتقال خون استان تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه علی یار خدادادی کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان ضمن اشاره به حدیث رسول خدا (ص) که می فرماید (نماز نور چشم من است)  گفت: نماز در بین دیگر واجبات دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای می‌باشد، قرآن مجید در آیات فراوانی، حدود هشتاد آیه، با تعبیر‌ های گوناگون درباره اقامه نماز یا حدود و احکام آن سخن گفته است و همچنین برای اقامه کردن نماز آثار دنیوی و اخروی ذکر شده است.

وی با اشاره به اقامه نماز جماعت در ادارت افزود: مدیرران و مسئولین ادرات باید در اقامه نماز جماعت ادارات پیشتاز باشند و حضور در نماز جماعت نیز یکی از نشانه‌ های اهمیت دادن به نماز است.

کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد ابراز کرد: نماز، حضور در پیشگاه الهی و سخن گفتن با بزرگ مطلق است و در چنین جایگاهی هر‌گونه دلدادگی و التفات به غیر او، بی‌ادبی و نشانه عدم حضور نمازگزار و رعایت نکردن مقام بلند نماز است.

در ادامه جلسه هاجر کریمی دبیر اقامه نماز اداره کل انتقال خون استان گزارشی از فعالیت های شورای اقامه نماز این اداره داد و گفت: خوشبختانه امسال توانستیم با کمک و همکاری ویژه مدیر کل و اعضای شورای اقامه نماز اداره، نمازخانه اداره را با طراحی ها و نوشتن احادیث نماز و رنگ آمیزی، نصب و دوخت پرده، تهیه فرش سجاده ای، تهیه چادر نماز های یک دست، تهیه صندلی نماز و تعویض مهر ها، نوسازی و تجهیز کنیم.

کریمی اظهار کرد: در تلاش هستیم که بتوانیم نشست های تخصصی نماز و مهدویت ویژه کاکنان اداره را با تدریس مدیر ستاد اقامه نماز استان برگزار کنیم.

دبیر اقامه نماز اداره کل انتقال خون استان خاطر نشان کرد: از برنامه های پیش رویی که شورای اقامه نماز این اداره دارد، برگزاری اقامه نماز جماعت به همراه خانواده همکاران در محل تپه نورالشهدا و در جوار مزار شهداء گمنام است و همچنین لوح ها و هدایا کودکان نومکلف کاکنان اداره را از قبل آماده کرده ایم که بتوانیم در روز ولادت حضرت فاطمه (س) از دختران و در روز ولادت امام علی (ع) از پسران تجلیل کنیم و جشن تکلیف با شکوهی داشته باشیم.

شایان به ذکر است در پایان جلسه و همزمان با پخش اذان در اداره  نماز اول وقت به جماعت برگزار شد و از فعالان و خادمین امر نماز اداره کل انتقال خون استان تقدیر و تجلیل شد.

شورای اقامه نماز اداره کل انتقال خون چهارمحال و بختیاری برگزار شد

 

شورای اقامه نماز اداره کل انتقال خون چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شورای اقامه نماز اداره کل انتقال خون چهارمحال و بختیاری برگزار شد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا