اخبارقم

مشارکت خانه نماز حرم مطهر حضرت معصومه(س) در برگزاری نشست های نمازی

به  گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، جلسه هماهنگی برگزاری نشست های نمازی در مناطق محروم با مشارکت خانه نماز حرم مطهر حضرت معصومه(س) صبح دوشنبه، سیزدهم آذرماه، با حضور مسئول خانه نماز آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز و مسئول دارالقرآن های اداره کل آموزش و پرورش و کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز در خانه نماز حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

در این جلسه که با هدف هم افزایی در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در مناطق کم برخوردار انجام شد برنامه های قابل اجرا در این مناطق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین نبی نژاد مسئول خانه نماز آستان مقدس حضرت معصومه(س) به ارائه گزارشی از اقدامات پرداخت و گفت: ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار کم برخوردار، از جمله دانش آموزان و خانواده ها از جمله دغدغه های این مرکز است.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی علمائی کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز استان نیز ضمن استقبال از این طرح، از آمادگی ستاد اقامه نماز در اعزام مبلغین و اساتید مرکز تخصصی نماز به مناطق کم برخوردار خبر داد و گفت: اساتید خوبی با مخاطبین و جوامع هدف مختلف در مرکز تخصصی حاضر هستند و می توانیم با این ظرفیت برنامه های جامعی را در این مناطق اجرا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره ها و نشست های نمازی نباید مختص دانش آموزان باشد و برگزاری این دوره ها ویژه کادر مدارس و اولیا دانش آموزان نیز می بایست مورد اهتمام باشد.

میلاد رستگار رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان نیز به آمادگی و استقبال مدارس نواحی کم برخوردار از برنامه های فرهنگی اشاره کرد و گفت: نظر به تجربیات گذشته، استقبال خوبی از این طرح خواهد شد و امید است شاهد اثرگذاری بیش از پیش آن در جوامع هدف و ترویج فرهنگ اقامه نماز در این نواحی باشیم.

برگزاری دوره ها و نشست های تخصصی ویژه دانش آموزان، اولیا و کادر مدارس از جمله مصوبات این جلسه بود.

مشارکت خانه نماز حرم مطهر حضرت معصومه(س) در برگزاری نشست های نمازی در مناطق محروم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا