اخبارفارس

دومین جلسه شورای اقامه نماز شهرداری شیراز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، در تاریخ چهاردهم آذرماه، دومین جلسه شورای اقامه نماز شهرداری شیراز با حضور اسدی شهردار شیراز و معاونین وی، هاجری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و محمدیان رئیس کمیسیون عمران شورای شهر در دفتر شهردار شیراز برگزار شد.

در این جلسه، ابتدا قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس پیرامون برنامه های مصوب و اختصاصی که به شهرداری ابلاغ شد، توضیحات مبسوطی را ارائه کرد.

سپس شهردار شیراز ضمن تقدیر از مجموعه ستاد اقامه نماز در راستای همکاری های همه جانبه با حوزه فرهنگی شهرداری گفت: بر همه شهرداران ۱۱ منطقه شهر شیراز لازم است تا مصوبه سال ۹۱ شورای شهر شیراز را اجرا کرده و اداره کل بازرسی می‌بایست در این زمینه پایش کرده و هر سه ماه یک بار گزارش آن را به اینجانب ارائه کند.

وی در ادامه افزود: پنج وظیفه اختصاصی که استاندار به آن اهتمام دارند نیز باید در شهرداری اجرایی شود.

سپس محمدیان گفت: تأکید می‌کنم کسی که در مجموعه شهرداری نسبت به نماز بی رغبتی نشان می‌دهد، نباید پست بگیرد و لازم است از طرف شورای شهر مصوب گردد تا تعداد بیست روحانی موجه و خوش ذوق و کارآمد در شهرداری به کارگیری شود.

سپس هاجری رئیس کمیسیون فرهنگی گفت: هر مسجد و مدرسه ای که درب سرویس بهداشتی آن در کوچه یا خیابان باز است تا عابرین از آن استفاده کنند، کل هزینه آن را متقبل خواهیم شد.

وی در ادامه گفت: لازم است از طرف معاونت فرهنگی شهرداری مجددا نسبت به بازرسی، تجهیز و احیاناً تعمیر نمازخانه های بوستان ها اهتمام لازم ورزیده شود.

شورای اقامه نماز شهرداری فارس شورای اقامه نماز شهرداری فارس

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا