اخباراصفهان

دوره آموزشی نماز ویژه ائمه جماعات مدارس و روحانیون شهرستان نطنز

استاد مرکز تخصصی نماز: باید اهمیت نماز به خانواده ها گفته شود تا آنها بتوانند نسلی نمازخوان تحویل جامعه دهند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان اصفهان، دوره آموزشی نماز ویژه ائمه جماعات مدارس و روحانیون شهرستان نطنز بعد از ظهر روز جمعه هفدهم آذر ماه در حوزه علمیه خواهران الزهراء شهر نطنز برگزار شد.

این دوره آموزشی به همت حجت الاسلام والمسلمین موسوی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان نطنز و با تدریس حجت الاسلام والمسلمین کاظمی استاد مرکز تخصصی نماز قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کاظمی در جمع روحانیون بیان کرد: توجه به آموزش نماز در بین اقشار مختلف جامعه بالاخص والدین و خانواده ها باید مد نظر روحانیون و مبلغان و مبلغات دینی باشد.

وی ادامه داد و گفت: مبلغان و مبلغات باید حضور مستمر و قوی در جامعه داشته باشند و با تبلیغ امور دینی بالخصوص امر نماز با توجه به آیات قرآن از فساد در جامعه جلوگیری کنند.

استاد مرکز تخصصی نماز در دوره آموزشی نماز روحانیون به اهمیت و جایگاه نماز اشاره کرد و گفت: باید اهمیت نماز به خانواده ها گفته شود تا آنها بتوانند نسلی نمازخوان تحویل جامعه دهند.

کاظمی دعوت به نماز و جذب به مساجد را از وظایف طلاب خواند و گفت: برخورد مناسب با کودکان و نوجوانان در مساجد و خیابان ها موجب می شود فرزندان به سمت شما رجوع کنند و با این برخورد جذب به مساجد شوند لذا برخورد و اخلاق خوب را در دستور کار خود و جزء اولویات قرار دهید.

دوره آموزشی نماز روحانیون شهرستان نطنز اصفهان

دوره آموزشی نماز روحانیون شهرستان نطنز اصفهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا