اخبارچهارمحال و بختیاری

جلسه شورای اقامه نماز شهرستان خانمیرزا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری، جلسه شورای اقامه نماز شهرستان خانمیزا با حضور علی یار خدادادی کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان، امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اقامه و دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی دقیق جهت برگزاری اجلاس نماز این شهرستان، روز یکشنبه، نوزدهم آذرماه، در سالن جلسات فرمانداری خانمیرزا برگزار شد.

خالدی فرماندار خانمیرزا با اشاره به برگزاری اجلاس نماز گفت: فرمانداری این آمادگی را دارد که بتواند برای هرچه بهتر و شکیل تر برگزار کردن اجلاس نماز در شهرستان مشارکت لازم را داشته باشد.

وی در خصوص تبلیغات میدانی و مجازی نماز شهرستان افزود: شورای اقامه نماز با همکاری و مشارکت ادارات و آموزش و پرورش شهرستان تمام تلاش خود را جهت تبلیغات میدانی و مجازی نماز داشته باشند و در خاطر داشته باشند اجلاس نماز می تواند یکی بهترین امرها در خصوص ترویج اقامه نماز در جامعه باشد.

در ادامه خدادادی کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه استان با اشاره به عنوان اجلاس نماز، نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه اظهار کرد: : باید در برپایی نماز و ترویج نماز در جامعه کوشا باشیم و آثار و برکات یاد خدا و نماز را بر ای نسل جوان و نوجوانمان یادآور شویم، اگرچه جوانان باید خود را باور کنند، خانواده ها، مدارس، مساجد می‌توانند در این امر بیشترین تلاش و سهم را داشته باشند.

خدادادی ادامه داد: باید در برگزاری اجلاس نماز دقت کنیم و بتوانیم راهکار هایی ارائه دهیم که بتواند مخاطبان را از جمله دانش آموزان و دانشجویان را به نماز دعوت کند.

کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان خاطر نشان کرد: در نظر داشته باشیم تجلیل و تقدیر از فعالان و خادمان نماز در شهرستان، مدارس و دستگاه های اجرایی یکی از برنامه های اجلاس نماز باشد و باید به بهترین شکل ممکن از آنان تجلیل شود.

جلسه شورای اقامه نماز شهرستان خانمیرزا برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا