کرمان

از فعالان نماز و مهدویت اداره بهزیستی استان کرمان تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کرمان، صبح روز یک شنبه سوم آذرماه با حضور مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت کرمان از فعالان امر نماز و مهدویت اداره کل بهزیستی استان تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ابتدا وحید زاده مدیر کل بهزیستی استان ضمن عرض خیر مقدم به اهم فعالیتهای مهدوی و نماز اداره بهزیستی پرداخت و سپس حجت الاسلام عربپور مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) طی سخنانی گفت: افراد آسیب دیده هم اتکا می خواهند و هم امید.

عربپور ادامه داد: در نماز که توجه به خداست و بالاترین ذکر است یک فرد آسیب دیده جسمی و روحی به خدا تکیه میکند و از او کمک میگیرد که نماز بالاترین یاد خداست و با خواندن نماز فرد آسیب دیده آرامش خواهد یافت.

مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت کرمان در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: بحث امید آفرینی مسأله مهدویت و امید به منجی راه را روشن تر و امید به آینده را بیشتر می کند.

وی گفت: شما که مربی نماز و مهدویت نیز شده اید هم تکیه گاه افراد آسیب دیده را به خدا محکم میکنید و هم امید آنها را به آینده ای روشن مشخص،پس به خاطر این کارتان اجرتان نزد خداوند محفوظ است.

سپس در ادامه محمد مهدی کازرونی مسئول یاوران نماز و مهدویت استان گزارشی از شکل گیری یاوران نماز در اداره بهزیستی،نحوه برپایی دوره مقدماتی مربیان نماز و برنامه ریزی برای دوره تکمیلی را ارائه کرد.

لازم به یاد آوری است با همکاری مسئول یاوران نماز و مهدویت مقر شده است مددکاران بهزیستی و مربیان آنهادوره های مقدماتی و تکمیلی نماز و مهدویت را طی نموده و به عنوان مربی در آسایشگاه های شبه خانواده آموزش های لازم را به مددجویان ارائه نمایند.

در پایان نیز از فعالان امر نماز و مهدویت اداره بهزیستی استان با اهداءلوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

تقدیر از فعالان امر نماز و مهدویت اداره بهزیستی استان کرمان

تقدیر از فعالان امر نماز و مهدویت اداره بهزیستی کرمان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا