اخبارگلستان

جلسه شورای اقامه نماز سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، جلسه شورای اقامه نماز سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور مدیر و کارشناس ستاد، رئیس سازمان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد استان، مدیران و رابطین عقیدتی جهاد کشاورزی در روز شنبه، بیست و سوم دی ماه برگزار شد.

این جلسه با هدف تبیین سامانه سجاده و نحوه بارگذاری مستندات در این سامانه برگزار شد.

قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز استان در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیتهای این سازمان در راستای اجرای برنامه های نماز و مهدویت، گفت: مدیران باید در صورت حضور در اداره در نماز جماعت شرکت کنند تا برای همه کارمندان خواندن نماز اول وقت نهادینه شود مدیری که در نماز جماعت شرکت نمی کند و به نماز اهمیت نمیدهد در واقع کم کاری کرده است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز می‌توان گام‌های مؤثری برداشت.

محمدی در پایان بر برگزاری مستمر و منظم جلسات شورای اقامه نماز به صورت فصلی و برگزاری منظم نماز جماعت با حضور حداکثری همکاران تاکید کرد.

در ادامه، حاضران در این نشست، نقطه نظرات خود را در خصوص اهمیت و جایگاه نماز و حضور فعال همکاران در رویدادها و برنامه های مختلف مرتبط با حوزه نماز بیان کردند.

در پایان ضمن تقدیر از جهاد کشاورزی استان با عنوان کسب رتبه تقدیر ویژه در عملکرد برنامه های مصوب ابلاغی، شیوه بارگذاری مستندات در سامانه سجاده توسط شجاع بابایی کارشناس برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد استان ارائه شد.

جلسه شورای اقامه نماز سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان جلسه شورای اقامه نماز سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان جلسه شورای اقامه نماز سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان جلسه شورای اقامه نماز سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا