اخباراصفهان

هفتمین جلسه ستاد دایمی خدمات سفر استان اصفهان برگزار شد

مدیر ستاد اقامه نماز استان: با توجه به بارکد هایی که در نمازخانه های بین راهی نصب شده مسافرین می توانند شکایات خود را در سامانه راهنماز ثبت کنند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان اصفهان، هفتمین جلسه ستاد دایمی خدمات سفر استان اصفهان با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و کمیته های سفر استان برگزار شد.

جلسه ستاد خدمات سفر استان اصفهان روز شنبه بیست و هشتم بهمن ماه در سالن جلسات شهرداری شماره دو برگزار و ستاد اقامه نماز استان با عنوان کمیته نظارت بر نمازخانه و وضوخانه های بین راهی در این جلسه حضور داشت.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر گفت: گردشگری از آموزه‌های دینی ما است و سیر در دنیا، در اسلام سفارش شده است.

وی افزود: طبق مواردی که درباره نمازخانه‌ها، وضوخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین راهی مطرح است، این امکانات نیازمند رسیدگی بیشتر است، بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم و نسبت به مسئولیت خود این موضوع را پیگیری کنیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان با اشاره به اینکه مساجد بین جاده‌ها به سه دسته تقسیم می‌شود، گفت: یکی از این موارد مساجد در مجتمع‌های بین راهی است که بیشتر آن‌ها وضعیت خوبی دارد، دیگری جنب جایگاه‌های پمپ بنزین است که مبلغی را نیز برای نظافت و بهداشت دریافت می‌کنند، اما این موارد را رعایت نمی‌کنند که درخواست پیگیری داریم.

رنجبر به سامانه راهنماز اشاره کرد و گفت: با توجه به بارکد هایی که در نمازخانه های بین راهی نصب شده مسافرین می توانند شکایات خود را در سامانه راهنماز ثبت کنند.

وی تصریح کرد: تعدادی مساجد در ورودی‌های شهر وجود دارد که به این‌ها نیز باید کمک شود تا ارتقا پیدا کند، بنابراین باید تلاش کنیم سال جاری کمترین امتیاز متعلق به نمازخانه‌های بین راهی نباشد.

هفتمین جلسه ستاد دایمی خدمات سفر استان اصفهان

هفتمین جلسه ستاد دایمی خدمات سفر استان اصفهان

هفتمین جلسه ستاد دایمی خدمات سفر استان اصفهان

هفتمین جلسه ستاد دایمی خدمات سفر استان اصفهان

Related Articles

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button