اخبارخراسان رضوی

جلسه هماهنگی مالکین مجتمع ها و نمازخانه های بین راهی خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، جلسه هماهنگی مالکین مجتمع ها و نمازخانه های بین راهی با حضور نمایندگان ستاد اقامه نماز، راهداری و حمل و نقل جاده ای و میراث فرهنگی و گردشگری در در جمع سرمایه گذران و صاحبان مجتمع های چهارشنبه دوم اسفندماه برگزار شد.

این جلسه در سالن اجتماعات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به منظور تبادل نظر و بررسی مسائل و مشکلات موجود و همچنین هم افزایی در قالب صنفی با همکاری دستگاه های متولی صورت گرفت.

کارشناس برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی بیان داشت: نقش موثر خدمات به زائران و مسافران نوروزی و ایام سال بر هیچ کس پوشیده نیست، به ویژه که خدمت در این راه، خدمت به زائرین امام رضا(ع) می باشد که از اقصی نقاط ایران و جهان به پایتخت معنوی ایران پای می گذارند.

وی ادامه داد: هر چند مجتمع های خدماتی بین راهی خدمات متنوعی ارائه می نمایند ولیکن نقش نمازخانه و وضوخانه و خدمت در این بخش در همه ابعاد علاوه بر اینکه باعث ایجاد رقبت برای توقف زائرین در مجتمع و توفیقات مادی ایجاد می نماید با خدمت به مسجد و نماز خانه توفیقات معنوی نیز کسب می گردد.

سیدمحمدی کارشناس برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز با ماهیت نهاد نظارتی می تواند بسیاری از مشکلات نمازخانه و وضوخانه مجتمع ها را پیگیری نماید خاطر نشان کرد: ستاد اقامه نماز این آمادگی را دارد که پیگیر درخواست های مجتمع ها از دیگر دستگاه های اجرایی باشد منوط بر اینکه رونوشت درخواست ها به دبیرخانه ستاد اقامه نماز ارسال گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا