اخبارکرمان

اولین جلسه شورای اقامه نماز شهرستان بردسیر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کرمان، نخستین جلسه شورای اقامه نماز شهرستان بردسیر در روز شنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه با حضور حمزه وفایی فرماندار، حجت الاسلام کرمانی امام جمعه و رمضان زاده دبیر ستاد اقامه نمازو اعضای شورای اقامه نماز در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بردسیر در اولین جلسه شورای اقامه نماز شهرستان ضمن تأکید بر اینکه سطح عناصر و عوامل ضد دینی که ما امروز شاهد آن هستیم از همه دوران‌ها متفاوت‌تر است اعلام کرد:باید دنبال راهکار عملی باشیم.

وی تصریح کرد: باید به دنبال یک کار و یک فکر جدید باشیم که بتواند ذهن‌ها را به تغییر وادار کند وی افزود ما راجع به نماز باید گفتمان جدیدی ایجاد کنیم که فراگیر شود و در این راستا به ایجاد کمیته های تخصصی با حضور کارشناسان و نخبگان فرهنگی و دینی نیازمندیم.

وفایی ضمن تأکید برکاهش دستگاههای اجرایی از انجام کارهای تکراری در حوزه نماز و لزوم جریان‌سازی در این حوزه بیان داشت: باید راجع به ظرفیت‌های همگرا در سطح شهرستان فکر کنیم و از ظرفیت‌های آموزش و پرورش، دانشگاهها و نهادهای فرهنگی استفاده کرد که بتوانیم ظرفیت‌هایی برای جریان‌سازی ایجاد کنیم.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام کرمانی امام جمعه بردسیر نیز ضمن تبریک ایام دهه ی کرامت با بیان احادیثی به نقش و جایگاه نماز اشاره و افزود: باید با برنامه ریزی برای همه اقشار بویژه نسل نوجوان و جوان اقدامات سازنده و عملی در حوزه اقامه نماز انجام دهیم.

در پایان رمضان زاده دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان ضمن تشکر از همکاری اعضا در سال قبل فهرستی از برنامه های سال جاری را ارائه کرد.

اولین جلسه شورای اقامه نماز بردسیر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا