اخبارقم

شورای اقامه نماز دیوان محاسبات قم برگزار شد

تفاهم نامه بومی دیوان محاسبات قم با ستاد اقامه نماز استان در اولین جلسه شورای اقامه نماز دیوان محاسبات به امضای مدیران رسید.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، اولین جلسه شورای اقامه نماز دیوان محاسبات استان سه شنبه، بیست و دوم خردادماه، با حضور مدیر ستاد اقامه نماز و فرمانده بسیج ادارات برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز قم در این جلسه به بررسی اذکار نماز پرداخت و گفت: اگر ذکر «الله اکبر» به درستی درک شود و بالاترین جایگاه در زندگی انسان جایگاه خداوند متعال باشد کاستی ها و معضلات دنیوی به دید انسان حقیر و فانی به نظر خواهد رسید و انسان را از ارتکاب به اشتباهات مصون خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین علی عرب پور در ادامه به تشریح آثار اقامه نماز در جامعه پرداخت و گفت: اگر نماز به معنای واقعی در جامعه اقامه شود وجود قوه قضائیه در جامعه اسلامی بی معنا خواهد بود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت های دستگاه در حوزه نماز پرداخت و گفت: زمان‌بندی جلسات به گونه ای است که هیچگونه تداخلی با اقامه نماز جماعت نداشته باشد و این امر به مدیران سطوح مختلف نیز ابلاغ شده است.

حامد اصلانی همچنین به تاکیدات شکل گرفته بر حسابرسان حاضر در دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: حسابرسان به عنوان نمایندگان دیوان محاسبات در نماز جماعت دستگاهی که در آن حاضر هستند شرکت می کنند تا اهمیت و جایگاه نماز اول وقت به کارکنان آن دستگاه القاء شود.

باطنی فرمانده بسیج ادارات نیز در این جلسه بر اهتمام مضاعف بر نماز در برنامه های این سازمان اشاره کرد و گفت: یکی از شرایط اختصاصی نماینده بسیج حاضر در دستگاه ها عضویت ایشان در شورای اقامه نماز دستگاه است.

در پایان اولین جلسه شورای اقامه نماز دیوان محاسبات قم، تفاهم نامه بومی این دستگاه با ستاد اقامه نماز استان به امضاء مدیران رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا