اخبارقم

شورای مشاوران جوان ستاد اقامه نماز قم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، اولین جلسه شورای مشاوران جوان ستاد اقامه نماز استان در سال جاری، عصر چهارشنبه، بیست و سوم خردادماه برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم در این جلسه به تشریح محور اصلی این جلسات پرداخت و گفت: محور اصلی این جلسات، محور ایده پردازی در حوزه های مختلف باشد.

حجت الاسلام و المسلمین علی عرب پور همچنین احصاء کاستی ها و ارائه راهکار رفع کاستی را از دیگر اهداف این جلسه دانست و گفت: باید با نظارت میدانی کاستی ها را احصاء و پیشنهادها خود در جهت رفع آن به این ستاد انعکاس دهید.

حجت الاسلام بصیری رئیس جلسه شورای مشاوران جوان در این جلسه محور اصلی پیشنهادها و ایده ها را نماز نسل نو عنوان کرد و گفت: اولین حوزه پیشنهادها ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در بین دانش آموزان دوره ابتدایی باشد.

در ادامه اعضای شورای مشاوران جوان ستاد اقامه نماز استان قم به بیان دیدگاه ها و راهکار های پیشنهادی در حوزه ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان پرداختند که تبیین جایگاه نماز برای معلمان، استفاده از اساتید اخلاق حوزه در دوره های آموزشی ضمن خدمت فرهنگیان، استمرار ارتباط معلمین با مساجد، برگزاری نظر سنجی از دانش آموزان در خصوص دلایل کاهلی به نماز، ایجاد بستر ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین دانش آموزان در مقطع ابتدایی، دعوت دانش آموزان توسط معلمان به نماز از جمله اهم پیشنهادها در این حوزه بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا