اخبارچهارمحال و بختیاری

اولین جلسه فصلی دبیران اقامه نماز شهرستان ها در بروجن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری، اولین جلسه فصلی دبیران اقامه نماز شهرستان ها، روز سه شنبه، بیست و دوم خردادماه، با حضور حجت السلام و المسلمین محمد کریمی مدیر ستاد اقامه نماز استان، دبیران اقامه نماز شهرستان ها و دیگر کارکنان ستاد اقامه نماز استان، در محل دفتر امام جمعه شهرستان بروجن برگزار شد.

حجت السلام و المسلمین محمد کریمی مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن اشاره به برگزاری جلسات شورای اقامه نماز شهرستان ها گفت: جلسات شورای اقامه نماز شهرستان ها باید به صورت منظم هر ۲ ماه یکبار با حضور امام جمعه شهرستان و فرماندارها و دیگر اعضای شورا تشکیل شود.

وی در ادامه برگزاری نشست های تخصصی نماز و مهدیت در شهرستان ها را یکی از ویژه برنامه های فرهنگی و آموزشی دانست و افزود: با توجه به شعار سال جاری، آموزش همگانی نماز، باید در برگزاری برنامه هایی همچون نشست های تخصصی نماز و گفتمان های نمازی با حضور اساتید مرکز تخصصی نماز کشور، تلاش ویژه ای داشته باشیم.

حجت السلام کریمی ضمن تاکید بر اقامه نماز جماعات در مناطق گردشگری و پارک ها اظهار کرد: باید با همکاری شهرداری ها و با توجه به گرم شدن هوا و نزدیک شدن به فصل تابستان، با اعزام امام جماعت به مناطق گردشگری و پارک ها، به نمازهای جماعت تفرجگاه های سراسر استان رونق دهیم و در اقامه نماز در این تفریحگاه ها به هیچ عنوان کوچک ترین کوتاهی و کم کاری را انجام ندهیم.

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری بیان کرد: جهت ترویج اقامه نماز در ادارت و دانشگاه، مدارس و مساجد باید ماهانه با امام جمعه، فرماندار، مدیران ادارت و آموزش و پروزش و ائمه جماعت مساجد به صورت مستمر ارتباط داشته باشیم و درخصوص عملکرد ادارات و مدارس گزارش تهیه شود و در سامانه سجاده همراه با مستندات بارگزاری شود.

وی در ادامه جلسه، برگزاری دوره های آموزشی تغسیل اموات را در شهر و روستاهای استان امری ضروری دانست و افزود: دبیران شهرستان ها باید با شهرداری ها جهت برگزاری دوره های آموزشی تغسیل اموات هماهنگی های لازم را داشته باشند و ستاد اقامه نماز آمادگی اعزام استاد را در شهرستان ها دارد.

حجت السلام کریمی خاطر نشان کرد: امسال باید در برگزاری مسابقات مناسبتی و کتابخوانی نسبت به سال گذشته بیشتر تلاش شود و همچنین گزارش ها و کارکرد های ستاد های شهرستان ها را به صورت روزانه در کانال های خبری ستاد اقامه نماز شهرستان ها قرار دهید و شهرستان هایی که کانال های غیرفعالی دارند باید به صورت ویژه نسبت به فعال سازی و گسترش اخبار نماز شهرستان تلاش کنند.

در ادامه جلسه کارشناسان نظارت و ارزیابی، فرهنگی و آموزشی و روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان برنامه ها حوزه کاری خود را در سال جاری ارائه نموده و دبیران اقامه نماز شهرستان ها گزارش عملکرد خود را بیان کردند.

شایان ذکر است اقامه نماز جماعت در منطقه گردشگری سیاسرد بروجن پایان بخش این جلسه بود.

اولین جلسه فصلی دبیران اقامه نماز شهرستان ها در بروجن برگزار شد

اولین جلسه فصلی دبیران اقامه نماز شهرستان ها در بروجن برگزار شد

اولین جلسه فصلی دبیران اقامه نماز شهرستان ها در بروجن برگزار شد

اولین جلسه فصلی دبیران اقامه نماز شهرستان ها در بروجن برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا