اخبارتهران

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران برگزار شد

از سرپرست ستاد اقامه نماز استان تهران به عنوان رئیس کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها ذیل کمیته خدمات سفر استان با کسب رتبه عملکرد خوب، توسط استاندار تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان تهران، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران به ریاست فخاری استاندار، حجت‌الاسلام‌و المسلمین بهشتی سرپرست ستاد اقامه نماز، معاونین و مشاورین استاندار، مدیران‌کل دستگاه‌ها، فرمانداران شهرستان‌ها و شهرداران عصر روز سه‌شنبه بیست‌ودوم خرداد‌ماه برگزار شد.

سرپرست ستاد اقامه نماز ضمن تأکید بر اهمیت بازدید از مکان‌های اقامه نماز در محورهای مواصلاتی جهت افزایش رفاه حال مسافران با توجه به نزدیک شدن به زمان سفرهای تابستانی، گفت: همکاران ما در کارگروه نظارت بر وضعیت نمازخانه‌ها در ایّام سفرهای نوروزی مصادف با ماه مبارک رمضان، پیوسته در حال رصد و بازدید بودند و جلسات به صورت مستمر برگزار شد.

بهشتی بیان داشت: رسالت ما در مجموعه ستاد اقامه نماز گسترش این فرهنگ نورانی و نمازخانه‌های با کیفیت و مجهز در محورهای مواصلاتی از ملزومات این کار در جهت آسایش معنوی مردم مؤمن ایران اسلامی است.

بهشتی با اشاره به تشکیل کارگروه کارشناسی و مشورتی خیّرین مسجدساز و نمازخانه‌ساز در استان تهران، گفت: برگزاری منظّم جلسات این کارگروه در جهت تهیّه ساز و کارهای مؤثر و عملیاتی در راستای کیفیت بخشی به امر اقامه نماز در محورهای مواصلاتی از انتظارات ما در ستاد اقامه نماز استان است.

سرپرست ستاد اقامه نماز گفت: از سوی دیگر تشکیل کارگروه نظارت بر نمازخانه‌های کمیته خدمات سفر را منوط بر ایّام سفر در سال نخواهیم کرد و جلسات را به صورت مستمر برگزار و مصوبات را پیگیری خواهیم کرد.

در پایان از سرپرست ستاد اقامه نماز استان تهران به عنوان رئیس کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها ذیل کمیته خدمات سفر استان با کسب رتبه عملکرد خوب، توسط استاندار تقدیر و تجلیل شد.

جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر استان تهران برگزار شد

جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر استان تهران برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا