اخبارتهران

آئین تکریم و معارفه امام جمعه جدید شهرستان ورامین برگزار شد

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: تکریم جایگاه نماز جمعه، مهترین دستور کار دولت سیزدهم است

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان تهران و به نقل از خبرنگار خبرگزاری ایرنا، آئین تکریم و معارفه امام جمعه جدید شهرستان ورامین با حضور جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران روز چهارشنبه بیست‌وسوم خردادماه در مصلای صاحب‌الزّمان این شهرستان، برگزار شد.

سیّد عباس جوهری اظهار داشت: آیت الله سیدمرتضی محمودی، منشاء خدمات و برکات بسیاری برای دشت ورامین و استان تهران بوده اند و قطعا مسیر نورانی که وی با تلاش های خود ترسیم کرد، توسط امام جمعه جدید پویاتر از قبل ادامه پیدا می کند.

وی افزود: رویکر دولت سیزدهم که با دستور رئیس جمهور شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان یک تکلیف ابلاغ شده بود، پاسداشت جایگاه ویژه نماز جمعه و ائمه جمعه است که این مهم به عنوان یک تکلیف شرعی و دینی، با جدیت دنبال می‌شود.

جوهری تصریح کرد: پایگاه نماز جمعه، تنها سازمان خدانهاد است و باقی سازمان ها و ارگان‌ها، نهادهایی مردم نهاد هستند که باید به این دلیل، جایگاه و اهمیت پایگاه نماز جمعه روز به روز ارتقاء پیدا کند، موضوع مهمی که همواره در دستور کار دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید بوده است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری گفت: مجموعه دولت سیزدهم جایگاه نماز جمعه را محلی برای رجوع مردم و حل مشکلات آنان می‌داند از این رو بسیاری از برنامه‌های استانداری تهران از جمله معارفه تعداد زیادی از فرمانداران در پایگاه های نماز جمعه برگزار شده است.

منبع
خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا