اخبارگلستان

جلسه شورای اقامه نماز شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، جلسه شورای اقامه نماز شهرستان علی آبادکتول به ریاست معاون سیاسی امنیتی فرماندار و با حضور حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد امام جمعه، دبیر شورای اقامه در نماز شهرستان، روسای ادارات عضو این ستاد، در روز پنج شنبه، بیست و چهارم خرداد ماه، در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

امام جمعه علی آبادکتول با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز و لزوم توجه جدی به این امر مهم الهی بیان داشت: امام على (ع ) درجنگ صفین هنگامى که سرگرم نبرد بود. در میان هر دو صفِ کارزار،مواظب آفتاب بود تا نماز اول وقت را از دست ندهد.

سید علی مهدی نژاد، تلاش مسئولین و همه آحاد مردم را در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نماز مورد تاکید قرار داد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار علی آبادکتول گفت: ترویج فرهنگ اقامه نماز همواره به عنوان تکلیف شرعی سرلوحه امور قرار دارد و از آنچه باید در تقویت و تحکیم بنیان اقامه نماز در سطح جامعه و دستگاه‌های اجرایی انجام شود، دریغ نخواهیم کرد.

منصور خسروی افزود: برای معرفی نماز به عنوان یک موهبت الهی به آحاد جامعه، بویژه نوجوانان و جوانان، باید اقدامات لازم را در جهت تقویت بنیه اعتقادی خانواده انجام داد.

وی افزود: ضرورت دارد در شهرستان برنامه های متنوع و متناسب پیش بینی شود و از همه توان و ظرفیتهای موجود شهرستان در راستای ترویج این فریضه الهی استفاده کرد.

جلسه شورای اقامه نماز شهرستان علی آباد کتول جلسه شورای اقامه نماز شهرستان علی آباد کتول جلسه شورای اقامه نماز شهرستان علی آباد کتول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا