اخباریزد

تفاهم نامه بومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات امضا شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد، روز یکشنبه بیست و هفتم خرداد ماه، تفاهم نامه بومی بین ستاد اقامه نماز استان و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به امضاء رسید.

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد ابراز داشت: نماز نه تنها قرب و نزدیکی به خداوند را برای انسان به ارمغان می آورد بلکه تاثیرات آن در زندگی فردی و اجتماعی انسان نیزبی شمار است که خوشبختانه تاکنون در این نهاد انقلابی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز بین کارکنان و خانواده ها، گام های مطلوبی برداشته شده است.

وی در خصوص توجه و اهمیت جامعه اسلامی به فرهنگ و ترویج نماز، که محور عبادات و پایه و اساس خودسازی است، بیان کرد: اولین وظیفه پیامبران در جامعه اقامه نماز، بوده است و یکی از مهمترین وظیفه حکومت اسلامی اقامه نماز و عزم ملی برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز در جامعه می‌باشد.

وی تصریح کرد:  ستاد اقامه نماز استان آمادگی کامل را جهت همکاری با دستگاه های اجرایی استان در راستای اجرای برنامه های فرهنگی آموزشی و تبلیغی نماز در جهت توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سطح استان را دارد.

و در پایان این دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان یک جلد تفسیر نور به رسم یادگار به مدیرکل جدید اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اهداء کرد.

 

امضاء تفاهم نامه بومی بین ستاد اقامه نماز استان یزد و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان امضاء تفاهم نامه بومی بین ستاد اقامه نماز استان یزد و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان امضاء تفاهم نامه بومی بین ستاد اقامه نماز استان یزد و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان امضاء تفاهم نامه بومی بین ستاد اقامه نماز استان یزد و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان امضاء تفاهم نامه بومی بین ستاد اقامه نماز استان یزد و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان امضاء تفاهم نامه بومی بین ستاد اقامه نماز استان یزد و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا