اخبارایلام

نماز عید سعید قربان در ایلام اقامه شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان ایلام، نماز عید سعید قربان روز دوشنبه بیست و هشتم خردادماه مصادف با دهم ذی الحجه به امامت حجت السلام صفرلکی در محل مصلای امام خمینی شهر ایلام برگزار شد.

حجت الاسلام شمس الله صفرلکی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در شهر ایلام اظهار کرد: هفته ولایت باید اوج شادی مسلمانان باشد و پیامبر اکرم (ص) را الگوی خود قرار بدهد.

وی افزود: هر انسانی که به خدا نزدیک شود، ابراهیم است و در مسیر رسیدن به قرب الهی اسماعیلی دارد که باید آن را قربانی کند.

حجت الاسلام صفرلکی تصریح کرد:عرفه به معنای شناخت و آگاهی است و این شناخت و آگاهی نصیب کسانی خواهد شد که هر روزشان عرفه باشد و توجه کامل به نیایش با معبود و معشوق خود داشته باشند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز عید سعید قربان با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی از نامزد‌ها حرف‌هایی می‌زنند که اجرایی کردنشان عملی و حتی قانونی نیست که باید از این گونه شعار‌ها پرهیز کرد.

وی افزود: هرکدام از نامزد‌های ریاست جمهوری از فیلتر شورای نگهبان گذشته اند و حالا مردم باید پای صندوق اخذ رأی بیایند و از بین آن‌ها فرد اصلح‌تر را انتخاب کنند.

خطیب نماز عید قربان در ادامه اذعان کرد: در روز هشتم تیر با حضور در پای صندوق‌های رأی کسی را انتخاب کنیم که راه شهید رییسی را ادامه بدهد.

نماز عید سعید قربان در ایلام اقامه شد نماز عید سعید قربان در ایلام اقامه شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا