اخبارکرمان

اولین جلسه شورای اقامه نماز شهرستان فهرج تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کرمان، اولین جلسه شورای اقامه نماز شهرستان فهرج با حضور امام جمعه، فرماندار، دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان و دیگر اعضاء، در روز سه شنبه بیست و نهم خرداد ماه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فهرج تشکیل شد.

در این نشست بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت‌الاسلام طالبی فرد امام جمعه شهرستان مطالبی را درخصوص اهمیت نماز از منظر قرآ ن کریم  و آیات و رویات بیان کرد.

امام جمعه شهرستان با اشاره به آیه الذین ان مکناهم فی الارض اقامو الصلوه گفت: همه ما وظیفه داریم که اقامه کننده نماز باشیم و نماز را در شهرستان فهرج هم در ادارات و هم در مدارس و هم در مساجد احیاء کنیم.

در ادامه سعید نیا فرماندار فهرج با بیان اینکه مطالبه اصلی شهرستان وضعیت اداره اوقاف شهرستان است، افزود: با وجود اداره اوقاف خیلی از مشکلات مساجد حل خواهد شد.

همچنین علی محمدزاده دبیر اقامه نماز شهرستان گزارشی از وضعیت  نماز شهرستان فهرج در  سال ۱۴۰۲ ارائه نمود و از همگان درخواست نمود که برای احیاء و اقامه نماز به کمک ایشان بیایند و یک تحول خواسی در سال ۱۴۰۳ در شهرستان فهرج در زمینه نماز انجام گیرد.

اقامه نماز وحدت در ادارات با حضور اعضای شورای اقامه نماز، برگزاری همایش اقامه نماز در سطح شهرستان و تجلیل از فعالان مساجد، برگزاری مسابقه اذان به مناسبت دهه امامت و ولایت و معرفی امام جماعت به ادارات جهت اقامه نماز ظهر و عصر از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

اولین جلسه شورای اقامه نماز شهرستان فهرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا