اخبارخراسان شمالی

فضا سازی جاده ها و نمازخانه های بین راهی برای اجلاس سراسری نماز در خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، ظهر روز سی خرداد ماه، جلسه شورای اقامه نماز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی برگزار شد.

مدیر کل راهداری و حل و نقل جاده ای استان ضمن ابراز خرسندی از توفیق حاصل شده برای خادمی نماز، به پیگیری طرح های عمرانی و نمازخانه های در حال احداث در اسدلی و امین الله اشاره کرد و گزارشاتی در خصوص پیگیری امورات نمازخانه ها و رسیدگی به آنها پرداخت.

وی در خصوص ترویج فرهنگ نماز به استفاده از ابزارهای تبلیغی و بیلبورد ها پرداخت و از اثربخش بودن بازدید ها از نمازخانه های بین راهی و توقف وسایل حمل و نقل عمومی در اوقات نماز اشاره کرد.

همچنین در ادامه به بررسی و بروز رسانی حد ترخص و مسافت شرعی با توجه به تغییرات شهری و پیشرفت شهر نکاتی مطرح شد.

حجت الاسلام احمدی فرد مدیر ستاد اقامه نماز استان، ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های خوب در خصوص اقدامات نمازی مجموعه و تسهیلگری بر امورات نمازی مسافران گفت: استان ما از فرصت طلایی ایجاد شده در خصوص برگزاری سی و یکمین اجلاس سراسری نماز باید بهترین استفاده را بکند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان پیشنهاداتی برای این اداره جهت برگزاری بهتر اجلاس سراسری نماز داد و گفت: ساماندهی و رسیدگی به امکانات موجود و بازدید میدانی از فرصت ها و حل مشکلات، جذب اعتبارات تبلیغی جاده ای و انتشار محتوای نمازی و آماده سازی فضا برای برگزاری اجلاس، برگزاری جلسات تبیینی و نمازی برای رانندگان، محلی برای نماز و استراحت ایستگاه های تاکسی خطی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کرد.

در پایان این جلسه نیز تفاهم نامه ای توسط مدیر ستاد اقامه نماز و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی امضا شد.

شورای اقامه نماز راهداری خراسان شمالی

شورای اقامه نماز راهداری خراسان شمالی

شورای اقامه نماز راهداری خراسان شمالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا