اخبارچهارمحال و بختیاری

جانمایی ۶ نقطه برای برگزاری نماز جماعت در میهمانی غدیر شهرکرد

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اشاره به برپایی میهمانی خانوادگی غدیر در شهرکرد در شب این عید سعید، گفت: تمهیدات اقامه نماز جماعت در ۶ نقطه این میهمانی خانوادگی پیش‌بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز استان، با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت و ضمن اشاره به اینکه میهمانی خانوادگی غدیر در شب عید در خیابان آیت‌الله کاشانی شهرکرد حد فاصل میدان آیت‌الله دهکردی تا چهارراه فارابی برگزار می‌شود، گفت: این میهمانی مردمی از ساعت ۱۶ تا ۲۳ برپاست و تمهیدات اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در چند نقطه پیش‌بینی شده است.

وی در خصوص مکان‌های برپایی نماز جماعت در میهمانی خانوادگی غدیر، افزود: تمهیدات برپایی فریضه الهی نماز به‌صورت جماعت در موکب‌های مستقر در پارکینگ استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدرسه دخترانه فاطمیه، مدرسه دخترانه علامه امینی و مدرسه دخترانه باب‌الحوائج(ع) برنامه‌ریزی شده است.

حجت السلام کریمی با تأکید بر جایگاه ویژه واقعه غدیر خم در جامعه شیعی، افزود: عظمت عید سعید غدیر خم باید از طریق برپایی نماز جماعت و راهپیمایی باشکوه همراه با شادی و جشن و دورهمی‌های بزرگ در جامعه اسلامی پررنگ باشد.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در پایان با تأکید بر فضیلت شب و روز عید غدیر خم، توضیح داد: نماز جماعت ظهر و عصر عید غدیر در مساجد و مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا