اخباریزد

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد با امام جمعه دیدار و گفتگو کرد

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد با امام جمعه یزد در جهت ارائه گزارش امور فرهنگی نماز مدارس استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد، روز چهارشنبه سیزدهم تیر ماه، حجت الاسلام موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد با آیت الله ناصری، امام جمعه یزد دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی از آمادگی ستاد اقامه نماز استان در اعزام مبلغین تخصصی نماز به اردوهای تابستانه و اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد و گفت: آماده ایم تا با اعزام اساتید تخصصی کودک و نوجوان به این اردو ها در اغنای فرهنگی این اردو ها یاری گر آموزش و پرورش باشیم.

وی به بیان گزارشی از عملکرد نماز اداره کل آموزش و پرورش پرداخت و بیان کرد: فعالیت های خوبی در راستای ترویج فرهنگ نماز اجرا شده است اما متأسفانه خروجی آنچه باید باشد نبوده لذا خواستارم تا با همکاری و همفکری اموری را اجرا کنیم تا خروجی مناسب نیز از آن گرفته شود.

وی اظهار کرد: بحث آموزش و فضا فیزیکی سازی باید مورد اهمیت قرار و تغییر کاربری نماز خانه ها موجب برخورد شدید با مدیران حتی مدیران عملی که تغییر کاربری می دهند می شود.

آیت الله ناصری بیان کرد: آموزش مدیران و تغییر تفکر آنان از هر چیزی مهمتر است و تا نگرش مدیران تغییر نکند امور اجرایی نتیجه مناسبی نخواهد داشت لذا این امر را در اولویات قرار دهید.

وی در پایان اظهار داشت: مدیران باید اعتقاد داشته باشند و به امور دینی عمل کنند تا خروجی لازم که مورد تأیید ما است حاصل شود.

دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد با امام جمعه یزد دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد با امام جمعه یزد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا