اخبارخراسان رضوی

شورای اقامه نماز اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، جلسه شورای اقامه نماز اداره کل غله و خدمات بازرگانی با حضور مدیر کل، مدیر ستاد اقامه نماز و اعضا شورا یکشنبه هفدهم تیرماه تشکیل شد.

در ابتدا جلسه مدیر کل غله و خدمات بازرگانی و دبیر شورای اقامه نماز گزارشی از فعالیتهای انجام گرفته در حوزه نماز و تبلیغات جهت ‏پرداخت زکات با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال جاری ارائه کردند.

‏در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا مدیر ستاد اقامه نماز استان در ابتدا ضمن تشکر از اداره کل غله که تامین معاش زندگی و جایگاه عظیمی در تفکر دینی دارد اشاره ‏داشت: باید تلاش کنیم با برنامه ریزی و ‏طراحی درست سه اثر را در زندگی افراد به وجود آوریم اول اینکه افراد در زمان کوتاهی که برای انجام تکلیف الهی در ‏مسجد و نمازخانه حضور پیدا می کند احساس کنند امروزشان از نظر آکاهی با معارف نماز از دیروز بیشتر شده و با مباحث دینی ‏آشنایی بیشتری پیدا کردند.

‏وی ادامه داد: دوم اینکه اقامه نماز با برخورداری از ویژگی هایی که دارد در زندگی خانوادگی و محیط اداری اثر گذار است و تاثیر در رفتار و ‏گفتار او داشته است و در نهایت نماز جماعت و اقامه نماز یک محیط انس و علاقمندی را در جان او به وجود آورده است و ‏دوستان خوبی را برای خود یافته است.

در ادامه مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان یادآور ‏شد: شورای اقامه نماز بر اساس تفاهم نامه به گونه ای برنامه ریزی نماید که در کنار نماز جماعت پرسنل، آنان با معارف نماز آگاه شوند.

در پایان جلسه تفاهم نامه بومی امضا و به برخی از سئوالات اعضا پاسخ داده شد. ‏

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا